Vad händer?

Japp det stämmer, det var jag och Tyson som var ute och tog oss en liten tur :tummenupp

Dom är ju jätte najsiga våra lysen :yoparty

jupp.. men innan jag fattade att det var riktiga hojar så såg det ut som två Svullna EU-moppar... haha... men dom såg ruskigt mycket street/stunt ut.. Läckert:tuttar

är det någon som har tänkt sig en lite längre tur till helgen? Typ lördag?

är det någon som har tänkt sig en lite längre tur till helgen? Typ lördag?

Jag e på, ska bara fixa till min lampa som lagt av pga av alla nedslag efter wheelis, blir väl till att fixa lite Emärkta prylar till baken oxå, blinkers bromsljus mm. drar en sväng till S-racing imörrn, någon som ska med?

denna helgen e kass, jobbar natt hela helgen, usch å fy

Men det kanske går att tajma in så du kan med och åka en tur ändå, fan man måste ju bara ut om det blir så najs väder som de lovar:tummenupp

ja precis vi behöver ju inte kör hela dagen...kanske bara dra till lysekil eller nått

Jag ska ta en tur till Uddevalla nu. Jobbar i helgen, hemma vid 17:30 på kvällen. Kanske lite sent att åka då.

Tänkte ut och köra lite hoj idag, om vädret blir lite bättre. :rolleyes:
Någon som ska med?
kanske blir att åka med några från Thn, om intresse finns.

stämmer bra, :notme or maybe it was...

Om du var påväg mot rondellen innan Kampenhof så. Klockar var ... något. :)

Tänkte ut och köra lite hoj idag, om vädret blir lite bättre. :rolleyes:
Någon som ska med?
kanske blir att åka med några från Thn, om intresse finns.

Kommer du förbi Överby innan 16:00 så får du gärna slå en pling så kommer jag ut och gnider mig lite. :)

Last edited:
Kommer du förbi Överby innan 16:00 så får du gärna slå en pling så kommer jag ut och gnider mig lite. :)[/QUOTE]

Fan dom lovade 14grader, och vad får man....6.....:mad:
Jaja man får väl hoppas på ett bättre flyt med vädret imorgon:tummenupp

Kommer du förbi Överby innan 16:00 så får du gärna slå en pling så kommer jag ut och gnider mig lite. :)

Fan dom lovade 14grader, och vad får man....6.....:mad:
Jaja man får väl hoppas på ett bättre flyt med vädret imorgon:tummenupp[/QUOTE]

Yeha, när jag tittade ut så var jag inte längre så ledsen över att jag jobbade.. :)

Imorgon ska jag köra till Örebro med hyndan, så jag hoppas på bra väder. Ska ta en sväng in till Bike för att kolla efter skinnbrallor med. Obra att åka i jeans säger de. Ingen som har tips på märke?

Nu har jag snart fått ordning på hojen.

Jag får förhoppningsvis mina delar imorgon. Så då klyver jag motorn. För att på onsdag lämna in veven på balansering och byte av stake och lager.

Förövrigt har jag fått fin ordning på hojen utseende mässigt. slänger med en ny bild på ungefär hur den kommer att se ut. dock mobilbild:rolleyes:

ramen blev jävligt bra :tummenupp

edit : glömde säga att jag hoppas den rullar igen till helgen..

Bifogat

• shkung.JPG
    shkung.JPG
    106.5 KB · Visningar: 65
Last edited:
Back