Vad händer?

Är det någon som ska ut och åka till helgen, ska ju bli fint väder.
Tid och plats nån?.....

jag kan nog tänka mig en repa...är ledig från krogen som det ser ut just nu...

Jag ska upp i ottan och köra tjejen till jobbet så jag är körklar från 08:30 fram till lunch och sen 13:00 och framåt femtiden.. :)

ok, söndag eftermiddag? Tid och plats kommer senare.....
Någon som vill ta tag i det, E satans dålig på sånt + att
jag inte känner någon.....:gnissla

ok, söndag eftermiddag? Tid och plats kommer senare.....
Någon som vill ta tag i det, E satans dålig på sånt + att
jag inte känner någon.....:gnissla

Jag ska ut och köra lite ikväll, och imorgon förmiddag.

Men angående söndag så kan vi väl träffas 15.00 på torget.
Vilka kan och vilka ska med? Kan ju åka efter 15 om det är någon som kan lite senare.

1. Zonic

Jag ska ut och köra lite ikväll, och imorgon förmiddag.

Men angående söndag så kan vi väl träffas 15.00 på torget.
Vilka kan och vilka ska med? Kan ju åka efter 15 om det är någon som kan lite senare.

Om superbike har cdibox i lager så är min hoj färdig imorgon, dock jobbar jag till kl 21,30. så att åka på söndag en sväng vore kanske något?

OKEJ ALLA BAJKERZ!

Körning imorgon till Smögen eller längre om vi vill(?).

Tänkte att vi samlas 12:00 på torget o sen drar vi. Någon som har lite erfarenhet av bra vägar, dvs undvika E6:an...

Jag och tjejen tar turen även om vi må bli ensamma.

// Elias

e detta spikat nu för jag kommer till torget kl 12.
tyvärr kan jag inte vägarna utigenom men någon
motorväg kör jag inte gärna....:gnissla

e detta spikat nu för jag kommer till torget kl 12.
tyvärr kan jag inte vägarna utigenom men någon
motorväg kör jag inte gärna....:gnissla

Jag har noll koll på hur vägarna ser ut .. men.. om man .. kör ut mot Bången och sen så, kör man på? :)

Nej men jag tog fram en karta på Eniro.se

Kör mot Ödsmål istället. Ska bara leta upp papper så jag kan skriva ut! :)

mycket 3vlig tur idag, hoppas det blir fler sådana:tummenupp

ja fan kanonkul vare :)
fler sånna svängar framöver :P

tappa min nrplåt efter att jag vek av vid ljungkile. åkte hem till brosran o såg till hur det va me honom efter den lilla olyckan o märkte där att nrplåten va väck o att det var därför en bil utanför ljungkile blinkat som fan på mig.., sen åkte ut till torp sen när jag kommit hem så ligger tamefan nrplåten utanför min dörr, fan va paff jag blev :O

Mycket trevligt köra ja! Kanske gick sakta för er, men för mig var det tempo som fasen. :tummenupp

John, satan vad din hojj lät! Nu måste jag köpa slip-on så jag inte känner mig som en :tuttar

Såg er allt ute på torp. ni körde mot lysekil.

Fina hojar:yoparty Speciellt den gula gixxern, Det nästan lös omkring den:yoparty

förövrigt, om ni hade kommit 10 minuter senare så hade ni haft sällskap av 2st hayabusor:D

Mycket trevligt köra ja! Kanske gick sakta för er, men för mig var det tempo som fasen. :tummenupp

John, satan vad din hojj lät! Nu måste jag köpa slip-on så jag inte känner mig som en :tuttar

gick bra lagom för mig asså,, e ju inte heller nå veteran direkt bara kört 1200 mil o mycket av dem relativt raka vägar så :S

haha,, tackar :arsele
a de mullrar rätt gött, men mycket vill ha mer vetty, funderat på två raka pipor me sneskuret slut,, vore ballt :yoparty hehe

ska mullra till bike imorn runt halv två, nån som e sugen?

körkort

Nu har jag bokat uppkörningen den 25/4 i Göteborg o måste öva på hög/lågfartsbana.
någon som kan tipsa var det finns skolans eller vvs banor här i uddevalla?:tummenupp

Back