Vad händer?

Ja då var årets första tur gjord :2cool
Jag och Tyson var ute en sväng idag i det fina vårvädret, Fyfan va gött det var :tummenupp
Lite blött från smältvatten på sina ställen men det var det värt.
Vi tog oss en tur ut till fröland, där vi tränade lite trix, Lite äckligt att göra stoppies eftersom den kalla asfalten inte ville greppa däcket, så det blev några släpp, men ibland fungerade det. Tyson var grymm på slangen som vanligt. Fick prövat den nya hojen oxå, Är ju inte som att köra motard direkt:jisses va den kändes stor. men det blev allt några wheelies ändå.
lägger upp lite bilder så fort jag fått dom från tyson.

Lite bilder, Tyvärr så är det inga Action bilder, kommer troligtvis efter nästa Åktur :tummenupp

Bifogat

• Bakifrån i motljus liten.JPG
    Bakifrån i motljus liten.JPG
    74.5 KB · Visningar: 78
  • Erik poserar med kameran liten.JPG
    Erik poserar med kameran liten.JPG
    123.9 KB · Visningar: 83
  • Eriks hoj liten.JPG
    Eriks hoj liten.JPG
    113.5 KB · Visningar: 61
här kommer några bilder

Bifogat

• CIMG2277.JPG
    CIMG2277.JPG
    118.4 KB · Visningar: 67
  • CIMG2276.JPG
    CIMG2276.JPG
    105.6 KB · Visningar: 62
  • CIMG2275.JPG
    CIMG2275.JPG
    105.3 KB · Visningar: 74
fler, smutsigt blir det

Bifogat

• CIMG2278.JPG
    CIMG2278.JPG
    97.5 KB · Visningar: 55
  • CIMG2279.JPG
    CIMG2279.JPG
    105.7 KB · Visningar: 58
  • CIMG2281.JPG
    CIMG2281.JPG
    112.7 KB · Visningar: 58
Var i Katrineholm igår.... i snöfall. Men när vi åkte från Örebro var det tre grader, sol och ganska torra vägar. DÅ tänkte jag ganska mycket på MC-körning. Vilka vägar som man kunde dra på, var det fanns fartkameror samt ställen där onda polisen med onda pickan kan stå.. :)

Ja, nästa gång blir det actionbilder, för då kommer jag vara med ute med den stora kameran.

:tummenupp

Det kan ha varit jag, körde igenom stan ett par gånger, låter ganska gött med den korta dämparen på. japp sudde nästa gång får du ta med bigbertha så vi får massa sjyssta action bilder, hoppas man blivit lite duktigare oxå tills dess.

Jag hörde en motard tidigare idag... :>

Hade jag haft min hoj i stan hade jag lätt vart ute o kört idag! :gnissla

Jag har varit ute och kört idag, så jävla gött väder, lite kallt på vägen hem , men det var det värt, ska se 0om det kommer upp lite bilder, lite mer action den här gången. Och så var ju Proffs fotografen firefly med och fota, så det kan ju bara blivit bra bilder.

2807548 Jag har varit ute och kört idag, så jävla gött väder, lite kallt på vägen hem , men det var det värt, ska se 0om det kommer upp lite bilder, lite mer action den här gången. Och så var ju Proffs fotografen firefly med och fota, så det kan ju bara blivit bra bilder.
Självklart har vi lite goa bilder från idag Zonic.

Jag fixar så du får alla senare Ted.

http://www.sudde.se/sudde/mc/ted/ted/index.html

:tummenupp

Jag mötte en svart motard eller offroad med en stor kromad ljuddämapare, som hastigast idag. Har vart riktigt fint väder idag. Man blir sugen som fan...

Last edited:
Köra något på måndag?

Prognosen säger 10 C i Uddevalla och evetuell SOL. Själv är jag ledig hela dagen. Kanske inga snabba 70-vägar, men en liten tur i stan för att få det att klia i småtjejernas trosor? :tuttar

Köra något på måndag?

Prognosen säger 10 C i Uddevalla och evetuell SOL. Själv är jag ledig hela dagen. Kanske inga snabba 70-vägar, men en liten tur i stan för att få det att klia i småtjejernas trosor? :tuttar

Blir det fint väder e jag på:tummenupp Slutar jobbet kl 16

Blir det fint väder e jag på:tummenupp Slutar jobbet kl 16

Gutt! Om du vill får du gärna PM;a mig ditt nummer så kan jag ringa om det är så att vädret håller och jag kommer in till Uddevalla. Har som sagt 4 mil in till stan.

EDIT: Jag hade numret. :)

Idag runt 17:10 hörde jag en spooorthoj varva ur, väldigt tätstegad.

kanske rentav var ted? :yoparty

Back