vad händer i vinter??

Förhoppningsvis ny bättre lack, mer kolfiber, ny moddad luftburk i kolfiber, testa lite olika chip i bänk, renovera Öhlinarna....

Blir nog även en 02:ans Mille till tjejen också.... :)

RSV_R skrev:
Förhoppningsvis ny bättre lack, mer kolfiber, ny moddad luftburk i kolfiber, testa lite olika chip i bänk, renovera Öhlinarna....

Blir nog även en 02:ans Mille till tjejen också.... :)
Satan va du pumpar i dollars i millen RSV :)

Japp! Men vad som hänt till våren är ju en annan sak..... Är sugen på att eloxera om fälgarna till guld oxå.... :rolleyes:

Men tjejen ska ju ta kort så en båge måste hon ju ha... :yoparty

Bifogat

• intermot_RSV2z.jpg
    intermot_RSV2z.jpg
    30.3 KB · Visningar: 65
  • intermot_RSV3z.jpg
    intermot_RSV3z.jpg
    25.6 KB · Visningar: 61
Last edited:
RSV_R skrev:
Japp! Men vad som hänt till våren är ju en annan sak..... Är sugen på att eloxera om fälgarna till guld oxå.... :rolleyes:

Men tjejen ska ju ta kort så en båge måste hon ju ha... :yoparty

fi fan.. vissa brudar har flyt... min får bara lite [***censur***] på fyllan... :hihi

ang hojen så ska det byggas brutal caferäcer av stormen.. en wheeliemaskin utan dess like som käkar radfyror till frukost! :yoparty

Jag å andra sidan ska putsa på min glänsande lilla skit som snart är i min ägo.

KNULLPUTS!!! :4skrika

sven666 skrev:
fi fan.. vissa brudar har flyt... min får bara lite [***censur***] på fyllan... :hihi

ang hojen så ska det byggas brutal caferäcer av stormen.. en wheeliemaskin utan dess like som käkar radfyror till frukost! :yoparty

Högerhanden menar du eller har du fått ihop det med nån stackars blind kvinna :D

Det hjälper inte med en grym hoj när det sitter en ynklig förare bakom styret :arsele

Last edited:
GSX-R Micke skrev:
vad ska ni göra med era hoja i vinter?? vilka bygger fighter osv??

Ska bygga mig tillbaka till original............ :)
Fighter är värdelöst när tempot överstiger XXX km/h o ska man ha en chans att lämna ADHD bakom sig så är det HÖGA hastigheter som gäller :yoparty :tummenupp :D

För min del så blir det nog mest banåka..
kanske lite busåka med nån super tönt motard.
Örjan!! ska du reparera liket till orginal? :3freak :3freak :hihi :3freak

Lust for Life skrev:
Högerhanden menar du eller har du fått ihop det med nån stackars blind kvinna :D

Det hjälper inte med en grym hoj när det sitter en ynklig förare bakom styret :arsele

men sluuuta, hon ska faktiskt va med i extreme makeover nu, då lär det bli andra bullar :tungan hehehe..

jag är inte ynklig.. bara liten.. ett litet dynamitpaket.. oouh yes... :mad:

:va

Har sålt min gammel GSX så nu lutar det åt att köpa ett kraschlik och bygga fighter, vill inte köra på åkern med finhojen!

Eventuellt ett nytt set barnvagnshjul också...

/F

Felix skrev:
Har sålt min gammel GSX så nu lutar det åt att köpa ett kraschlik och bygga fighter, vill inte köra på åkern med finhojen!

Eventuellt ett nytt set barnvagnshjul också...

/F

du får inte wheella så me barnvagnen även om du vill lära ut det tidigt!! :)

ja funderar på om ja ska slänga på en ny lack på min hoj i vinter, vill ju så mycke men plånboken tillåter inte lika mycke!!

GSX-R Micke skrev:
vill ju så mycke men plånboken tillåter inte lika mycke!!

SÅ ÄR DET!!!!!!

Behövs tyvärr ganska omfattande reparationer sen första och senaste bankörningen........... :( å andra sidan är det rätt roligt att se liket förvandlas till en pärla(kan ju knappast bli sämre iallafall).... :)
Som sagt så räker det inte att kunna åka 200 när man rejsar med ADHD :yoparty :Bugar

sven666 skrev:
men sluuuta, hon ska faktiskt va med i extreme makeover nu, då lär det bli andra bullar :tungan hehehe..

jag är inte ynklig.. bara liten.. ett litet dynamitpaket.. oouh yes... :mad:

:va

Helt seriöst alltså......du har alltså en liten bromskloss på passagerarplatsen nästa säsong?????

Är det nån ny eller har jag missuppfattat din singelstatus :confused:

Ska bli jävligt roligt att köra järnet nästa år :yoparty :3freak blev alldeles för lite åkt i år............ :(

Lust for Life skrev:
Helt seriöst alltså......du har alltså en liten bromskloss på passagerarplatsen nästa säsong?????

Är det nån ny eller har jag missuppfattat din singelstatus :confused:

Ska bli jävligt roligt att köra järnet nästa år :yoparty :3freak blev alldeles för lite åkt i år............ :(

nä stämmer fint.. har skaffat en bromskloss.. ett tag iallafall (börjar ju bli kallt nu du vet).. :tuttar = :brinnerup

jepp nästa år blir det galenskap (mera filmning, har sett ADHD rullen 100ggr nu :rolleyes: !!!)!, hur går det med dina hojjar förresten, va dom paj bägge 2 :confused:

sven666 skrev:
nä stämmer fint.. har skaffat en bromskloss.. ett tag iallafall (börjar ju bli kallt nu du vet).. :tuttar = :brinnerup

jepp nästa år blir det galenskap (mera filmning, har sett ADHD rullen 100ggr nu :rolleyes: !!!)!, hur går det med dina hojjar förresten, va dom paj bägge 2 :confused:

Roligt
med sköna flickor du........ :pussa

Fightern är mer eller mindre kass :gnissla får byta det mesta i plastväg+tank, har inte börjat skruva i eländet än så det återstår att se om gaffel, ram m m klarat sig utan större defekter................ :skrämd

Räsern ska väl oxå göras en del jobb på men den kommer bara rulla på bana nästa säsong :yoparty ser helt klart fram emot den typen av aktivitet :Bugar var en höjdare (på många sätt) :rullandeu att köra bana!!!!!!

Back