GSX-R Micke
ADHD member
vad ska ni göra med era hoja i vinter?? vilka bygger fighter osv??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Satan va du pumpar i dollars i millen RSVRSV_R skrev:Förhoppningsvis ny bättre lack, mer kolfiber, ny moddad luftburk i kolfiber, testa lite olika chip i bänk, renovera Öhlinarna....
Blir nog även en 02:ans Mille till tjejen också....![]()
RSV_R skrev:Japp! Men vad som hänt till våren är ju en annan sak..... Är sugen på att eloxera om fälgarna till guld oxå....![]()
Men tjejen ska ju ta kort så en båge måste hon ju ha...![]()
Samma här, bara 1 vecka kvar nu!Chille skrev:Jag å andra sidan ska putsa på min glänsande lilla skit som snart är i min ägo.
KNULLPUTS!!!![]()
sven666 skrev:fi fan.. vissa brudar har flyt... min får bara lite [***censur***] på fyllan...![]()
ang hojen så ska det byggas brutal caferäcer av stormen.. en wheeliemaskin utan dess like som käkar radfyror till frukost!![]()
GSX-R Micke skrev:vad ska ni göra med era hoja i vinter?? vilka bygger fighter osv??
Lust for Life skrev:Högerhanden menar du eller har du fått ihop det med nån stackars blind kvinna![]()
Det hjälper inte med en grym hoj när det sitter en ynklig förare bakom styret![]()
Felix skrev:Har sålt min gammel GSX så nu lutar det åt att köpa ett kraschlik och bygga fighter, vill inte köra på åkern med finhojen!
Eventuellt ett nytt set barnvagnshjul också...
/F
GSX-R Micke skrev:vill ju så mycke men plånboken tillåter inte lika mycke!!
sven666 skrev:men sluuuta, hon ska faktiskt va med i extreme makeover nu, då lär det bli andra bullarhehehe..
jag är inte ynklig.. bara liten.. ett litet dynamitpaket.. oouh yes...
![]()
Lust for Life skrev:Helt seriöst alltså......du har alltså en liten bromskloss på passagerarplatsen nästa säsong?????
Är det nån ny eller har jag missuppfattat din singelstatus![]()
Ska bli jävligt roligt att köra järnet nästa år![]()
blev alldeles för lite åkt i år............
![]()
sven666 skrev:nä stämmer fint.. har skaffat en bromskloss.. ett tag iallafall (börjar ju bli kallt nu du vet)..=
![]()
jepp nästa år blir det galenskap (mera filmning, har sett ADHD rullen 100ggr nu!!!)!, hur går det med dina hojjar förresten, va dom paj bägge 2
![]()
Bara några dar kvar nu, tills våra leksaker kommer...Chille skrev:haha, du är skön.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |