Vad hände sen????

Hur geda mig vilken rolig tråd! En timmas asgarv har ni gett mig, TACK!!

Ok ok jag ska berätta vad som egentligen hände, men ni fåpr lova tt inte skratta åt Nicklas, jag menar det e ju inte hans fel......... :hihi

Bifogat

• nicklas.jpg
    nicklas.jpg
    113.4 KB · Visningar: 854
Ravetrancer skrev:
Ok ok jag ska berätta vad som egentligen hände, men ni fåpr lova tt inte skratta åt Nicklas, jag menar det e ju inte hans fel......... :hihi

Tack Rejvis jag blev med en mini blade, och vatten skalle...
Men annars har det hänt MYCKET sedan den bilden togs. :yoparty

Nickl@s skrev:
Tack Rejvis jag blev med en mini blade, och vatten skalle...
Men annars har det hänt MYCKET sedan den bilden togs. :yoparty
så går det när du ska tvätta o vaxa varje dag putsbög hehehe:)

Men kan inte Niklas själv berätta vad som egentligen hände? Och nu vill vi inte ha någon överdriven version med massa nakna tjejer som springer fram och dyrkar dig, ok?!

thopa skrev:
För att undvika den stora lejonkungen på afrikas savann under sin roadtrip blev niklas även där tvungen att bryta mot lagen och göra en stoppie ovetandes om vad som skedde ovan honom.

Edit: Hur lägger ni upp era bilder så man ser dem direkt :rodnar

Genom att spara den som jpg. ;)

Bifogat

• nicke.jpg
    nicke.jpg
    72.8 KB · Visningar: 181
Den roligaste tråden jag läst på länge! :yoparty
Men vad var det som hände egentligen?

ser fram emot fler förslag ( bilder ),, ska ta och slänga in photoshop så kanske jag kan bidra lite :)

Vad hände sen?
På en fake bild?
SÅ här var det igentligen....

... "Niklas" (Det var iallafall så den fakade bilden kallades) hade tröttnat på streetfighter, och beställt sig en Xjell kåpa, vad han inte tänkte på var att den låg imot framdäcket och bromsade, så nicke kom inte mer än 2 meter innan han flög framlänges:)

Bifogat

• riktiga niklas.jpg
    riktiga niklas.jpg
    114.6 KB · Visningar: 282
ZaXeS skrev:
2374393 Vad hände sen?
På en fake bild?
SÅ här var det igentligen....

... "Niklas" (Det var iallafall så den fakade bilden kallades) hade tröttnat på streetfighter, och beställt sig en Xjell kåpa, vad han inte tänkte på var att den låg imot framdäcket och bromsade, så nicke kom inte mer än 2 meter innan han flög framlänges:)

där satt den.. väntade faktiskt på den kåpan :tummenupp

fan oxå.. läst hela tråden o sen får man inte veta... vafaan.. :arsele

berätta nu rejvis!

ZaXeS skrev:
2374396 Enbart för din skull:pannkyss

Sov gott:yoparty

tack och bock :)

sova :va om de vore så väl.. hade nyss gott upp då jag skrev för första dagen på jobbet efter semester :mad:

Back