Vad hände sen????

Det är så att när han tryckte in frambromsen så satt det en knapp på utsidan av handtaget, som han då med fingrarna aktiverade. Genom att knappen aktiverades, gav det en signal till en bulldozer vars favoriträtt var asfalt..
-MUMS FILIBABBA!, sa bulldozern
-hjäääääääälp, skrev asfalten ivrigt
-du är garanterat min favoriträtt.. MUMMA!, gapade bullen.
4 minuter senare var asfalten borta med vinden.......
Detta hände för exakt 450 miljoner år sedan, då bulldozrarnas storhetstid utspelade sig. En liknande incident utspelade sig i dag på lunchen då ett mystiskt hamburger-UFO kom och landade på en bricka! Det hela började med en morgon 09:30 på f&s, där "callee" och jag hade varit och rekat svart bly i rektangelform. Minuterna gick och gick, och tillslut var vi helt slut av allt rekande av svart bly, att vi tog en svalkande vattencocktail över våra huvuden, som sedan torkades bort med en röd handduk. Callee och jag begav oss på en lång färd ut på en gårdsväg, som ledde förbi centrum och mot plugget. På vägen strax utanför lokalen utbrast Callee "titta det där kanske e en rumpa!" Då cyklade han genast fram en bit och tittade vad som hände! Det var en flygande hamburgare som gick omkring på två brödskivor till ben... saken e att den där hamburgaren hade killen på hojen käkat för 3 dagar sedan. Nu var herr hamburgare ut på en båtresa arrangerad ENDAST för hamburgare i nötköttsåldern. Lite senare på kvällen står han längst fram i fören och gör en parodi på titanic, där han står med utsträckta händer..POFF så blåser ett av bröden av! ojjojoj hur ska nu detta gå? En korv med bröd utan ett bröd kommer genast och kidnappar brödskivan som hamburgaren har tappat!
Hur skall detta nu gå?
Kommer hamburagren sno hojen i farten när han kommer hem från båtresan?`
Kommer korven utan bröd lägga den kidnappade brödskivan framför killen på hojen, så han landar mjukt?

TO BE CONTINUED! POM POM POOOOOOOM!!

:tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten :tomten

Bifogat

• niklas1.jpg
    niklas1.jpg
    76.3 KB · Visningar: 332
Han tränar ju garagevändning. De bara att träna vidare Nicklas. Ser bra ut iaf :tummenupp

Bifogat

• niklas1 bla bla.JPG
    niklas1 bla bla.JPG
    59 KB · Visningar: 326
...Nej ni har helt fel allihopa...såhära är det!

Han har precis stått o snackat med en stackars student...dvs den söta tjejen med sin R1:a. Hon är iaf helt förtvivlad över att ha tappat bort den "röda tråden" i en artikel hon håller på att skriva om leverantörskedjor i ämnet Supply Chain Management. Läraren är hård emot henne och tvingar henna att lämna in artikeln om 2 dagar och då måste den ha en röd tråd som löper igenom alla stycken. Hon suckar :( och säger att hon gör vad som helst för att få tillbaka den "röda tråden". :tuttar

Den j-vlen till att vara en hård läraren :mad: ...tänker nicklas och säger att att han lovar att hålla ögnonen öppna :3freak . Han burnar iväg :brinnerup och ser bara några meter längre bort något rött som ligger på marken...han tvärnitar...och DÄR ÄR DEN..den borttappade röda tråden...! :banana

Tja vad som händer sedan kan ni lista ut själva...flikkan ser juh ganska villig ut...om man säger så... :hihi

/KaliZ

Bifogat

• niklas1.jpg
    niklas1.jpg
    93.2 KB · Visningar: 1,101
Sådär, då ska man väl se till att ända denna dispyt en gång för alla, för dethär är vad som verkligen hände sen.

Efter att ha lekt av sig sina hormoner och sitt adrenalin så blev han gammal och köpte sig en Harley LongHorn. Tyvärr var den lite trögstartad, men vad har vänner till för om inte att hjälpa till med rullstart.

gladh

Bifogat

• Rodeo.jpg
    Rodeo.jpg
    101.7 KB · Visningar: 1,020
gladh skrev:
Sådär, då ska man väl se till att ända denna dispyt en gång för alla, för dethär är vad som verkligen hände sen.

Efter att ha lekt av sig sina hormoner och sitt adrenalin så blev han gammal och köpte sig en Harley LongHorn. Tyvärr var den lite trögstartad, men vad har vänner till för om inte att hjälpa till med rullstart.

gladh
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

kLOCKREN :tummenupp :tummenupp

gladh skrev:

gladh

Jag tror vi har en fotochöps kung här på SH.com :D :D

Nähepp!

Men vi måste ju få veta svaret vad som hände sen med den stackars hojåkarn :rolleyes:

vänta lite grabbs and flicks.
Jag skall bara ta en tur till syyyykhuset och få tag på lite oxygen för jag behöver LUFT innan jag DÖR !

fågelhunden gjorde så att min puls försvann !

ZpiX skrev:
Äh, som tidigare har sagts så var den första bilden redan photoshop'ad. Frågan som egentligen skulle ha ställts var "Varför hände det här?".

Och som vi ser på ORIGINALBILDEN så har allas vår Mavve (för er som vart med länge nog och känner igen denne mytomspunne herre) praktiserat som skolpolis skrämt slaget ur vår stackars stuntåkare.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

trippelvikt :rock :rock :rofl

Kära vänner, den bild ni hade framför er från början är ingenting annat än en förfalskning. Så här är det egentligen:

Tommy Vercetti ångrade redan från första dag att han hade anställt den här odågan som sommarvikarie. Inte nog med att han aldrig kunde hålla i något ordentligt vapen p.g.a. att hans handflator alltid tycktes omringa en pripsblåburk, nu hade han också varit och nallat i gode grannen Supar Marihoanas kuliga svamplåda. Nu tycktes han bara vingla runt i stan på någon risig tvåhjuling sökandes efter en massa onödiga stuntlocations.

Back