Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:Ok ok jag ska berätta vad som egentligen hände, men ni fåpr lova tt inte skratta åt Nicklas, jag menar det e ju inte hans fel.........

En tyskrövRavetrancer skrev:Ok ok jag ska berätta vad som egentligen hände, men ni fåpr lova tt inte skratta åt Nicklas, jag menar det e ju inte hans fel.........

så går det när du ska tvätta o vaxa varje dag putsbög heheheNickl@s skrev:Tack Rejvis jag blev med en mini blade, och vatten skalle...
Men annars har det hänt MYCKET sedan den bilden togs.

thopa skrev:För att undvika den stora lejonkungen på afrikas savann under sin roadtrip blev niklas även där tvungen att bryta mot lagen och göra en stoppie ovetandes om vad som skedde ovan honom.
Edit: Hur lägger ni upp era bilder så man ser dem direkt

ZaXeS skrev:2374393Vad hände sen?
På en fake bild?
SÅ här var det igentligen....
... "Niklas" (Det var iallafall så den fakade bilden kallades) hade tröttnat på streetfighter, och beställt sig en Xjell kåpa, vad han inte tänkte på var att den låg imot framdäcket och bromsade, så nicke kom inte mer än 2 meter innan han flög framlänges

Enbart för din skullNigHtHawK skrev:2374394där satt den.. väntade faktiskt på den kåpan

ZaXeS skrev:2374396Enbart för din skull
Sov gott

om de vore så väl.. hade nyss gott upp då jag skrev för första dagen på jobbet efter semester
 om de vore så väl.. hade nyss gott upp då jag skrev för första dagen på jobbet efter semester 
|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |