Calmanders
U'll never catch me alive!
Alla kärringar som tror man välter med bilen om man kör över 20km/h i en rondell. (bortsett från bil bla bla bla, som vissa kommer påpeka nu säkerligen...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sluuuta hålla på o hacka på varandra förfaaaan![]()
Vilket scoop, verkligen.

Cambike va förbi och installerade lite display-prylar och startade en demo-DVD.
Så långt e väl det coolt om det inte va för att det är R2 från forumet som kör på demo-dvd'n.
Jag måste alltså stå hela dagarna i ända och glo på när R2 gör sina patetiska försök att köra motorcykel! Det gör mig fruktansvärt förbannad!
Ja, näst intill vansinnig faktiskt!!!![]()
![]()
![]()
Jag är sjuk![]()
(med munskydd o disinfektionsspray
)Att saker aldrig kan vara enkla gör mig trött...men annars är jag inte förbannad.
Att man plötsligt efter 4 intervjuer för en ny tjänst får svaret att man är överkvalificerad![]()
Ordet "kvinnofälla"...!!! FY FAN!!!![]()
Och naturligsvis är det uppfunnet av en man.!!!
På det ordet, låter det som att man går i en fälla om man föds till kvinna.
//Mad
Är det?![]()
Jag tror det var Bengt Westerberg som introducerade ordet en gång i tiden, men jag är inte säker.
Jag blev inte förbannad, men åtminstonde lite småarg idag för att jag inte "upptäckt" denna tråd tidigare. Förbannad blir man ju titt som tätt så nått mer inlägg lär komma från min dator.
Lagom är bäst, eller hur va det? 
Du får absolut inte vara lyckligare eller bittrare än någon annan härinne för då kommer den svenska avundsjukan som ett ilsket virus och du får en hel rad elaka kommentarer från diverse "övermänniskor"....![]()
![]()
Fast man får inte skriva för många inlägg i den här tråden, för då anses du vara en sån där aggressiv och pessimistisk sporthojjare.
Å skriver du i "vad fick dig att le" -tråden för mycket så anses du vara en flummare som går runt stadigt med ett fånleende på läpparna varje dag.
Du får absolut inte vara lyckligare eller bittrare än någon annan härinne för då kommer den svenska avundsjukan som ett ilsket virus och du får en hel rad elaka kommentarer från diverse "övermänniskor"....![]()
Så vad brukar Ni säga??Lagom är bäst, eller hur va det?
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |