Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Alla kärringar som tror man välter med bilen om man kör över 20km/h i en rondell. (bortsett från bil bla bla bla, som vissa kommer påpeka nu säkerligen...)
 
Cambike va förbi och installerade lite display-prylar och startade en demo-DVD.

Så långt e väl det coolt om det inte va för att det är R2 från forumet som kör på demo-dvd'n.

Jag måste alltså stå hela dagarna i ända och glo på när R2 gör sina patetiska försök att köra motorcykel! Det gör mig fruktansvärt förbannad! :mad:

Ja, näst intill vansinnig faktiskt!!! :mad: :mad: :mad:

R2-cambike.jpg

:arsele :)
 
Jag ær førbannad før den dær jævla Saab 340n aldrig kommer så jag kan gå och lægga mig, jævla skånejævlar. :mad:
 
Att man plötsligt efter 4 intervjuer för en ny tjänst får svaret att man är överkvalificerad :(
 
Ordet "kvinnofälla"...!!! FY FAN!!! :mad:

Och naturligsvis är det uppfunnet av en man.!!!

På det ordet, låter det som att man går i en fälla om man föds till kvinna. :rolleyes:

//Mad
 
Ordet "kvinnofälla"...!!! FY FAN!!! :mad:

Och naturligsvis är det uppfunnet av en man.!!!

På det ordet, låter det som att man går i en fälla om man föds till kvinna. :rolleyes:

//Mad

Är det? :va

Är det inte nån feminist som uppfann det ordet på 70-talet när allt då traditionellt kvinnoarbete kallades just "kvinnofälla"?
Som att föda barn t.ex
Då blev de ju hemma och kunde inte "förverkliga sig själva".
För det kunde ju endast en kvinna göra enligt desa rödstrumpor om hon bara gjorde roliga saker som hon valt själv och absolut på inget vis var förknippat med ett beroende till en vidrig man....

Tror nog som sagt ordet kvinnofälla är en feminist-slagdänga.
 
Lite småarg i alla fall.

Jag blev inte förbannad, men åtminstonde lite småarg idag för att jag inte "upptäckt" denna tråd tidigare. Förbannad blir man ju titt som tätt så nått mer inlägg lär komma från min dator.
 
Jag blev inte förbannad, men åtminstonde lite småarg idag för att jag inte "upptäckt" denna tråd tidigare. Förbannad blir man ju titt som tätt så nått mer inlägg lär komma från min dator.

:D
Fast man får inte skriva för många inlägg i den här tråden, för då anses du vara en sån där aggressiv och pessimistisk sporthojjare.

Å skriver du i "vad fick dig att le" -tråden för mycket så anses du vara en flummare som går runt stadigt med ett fånleende på läpparna varje dag.

Du får absolut inte vara lyckligare eller bittrare än någon annan härinne för då kommer den svenska avundsjukan som ett ilsket virus och du får en hel rad elaka kommentarer från diverse "övermänniskor".... :tummenupp

Så vad brukar Ni säga?? :va Lagom är bäst, eller hur va det? :yoparty
 
Du får absolut inte vara lyckligare eller bittrare än någon annan härinne för då kommer den svenska avundsjukan som ett ilsket virus och du får en hel rad elaka kommentarer från diverse "övermänniskor".... :tummenupp

Du är inte alls på min sida. :mad: Bitch.
 
:D
Fast man får inte skriva för många inlägg i den här tråden, för då anses du vara en sån där aggressiv och pessimistisk sporthojjare.

Å skriver du i "vad fick dig att le" -tråden för mycket så anses du vara en flummare som går runt stadigt med ett fånleende på läpparna varje dag.

Du får absolut inte vara lyckligare eller bittrare än någon annan härinne för då kommer den svenska avundsjukan som ett ilsket virus och du får en hel rad elaka kommentarer från diverse "övermänniskor".... :tummenupp

Så vad brukar Ni säga?? :va Lagom är bäst, eller hur va det? :yoparty

Inte for att du ar det skarpaste verktyget i verktygsladan men tom du maste ju forsta att nagon maste vara gladast resp. mest bitter.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top