Vad gör man en nykter helg?

Kom igen nu - knäpp upp en kall och bli en i gänget. Det kan aldrig vara hälsosamt att va nykter och städa en lördagkväll.
Vem fan sa något om nykter!?!

Har i äkta pensionärs stil genom idoga observationer genom det nyputsade fönstret (första gången jag putsar dom!) har jag kommit fram till att ungdomen ämnar ha kalas i grann huset, så jag ska nog flytta mig över dit och bjuda in mig själv.

Iof är jag fortfarande på 1 ölen och en polare som försöker fixa in mig på sitt jobb ringde och undra om jag kunde hjälpa honom leka taxi..

Last edited:
Tack för alla underbara tips. Såhär efter två glas vin har jag bestämt mig för att dra vidare på förfest :). Morgondagens sandsäckspass får flyttas till måndag.

Tack för alla underbara tips. Såhär efter två glas vin har jag bestämt mig för att dra vidare på förfest :). Morgondagens sandsäckspass får flyttas till måndag.
:rofl Så nu är det bevisat sh style: Man kan inte va nykter en helg.

Det är ju trevligt, men om man inte har någon att göra det med så är det ju svårt. Köra solo är ju inget vidare.[/QUOT,

Helt sjukt egentligen, när man är tillsammans med någon tänker man inte alls på hur bra det är att kunna få så mycket s.. man vill.

När man inte e tillsammans med någon tänker man fanimig hela tiden på bristen av sex, jag tänker så mycket på det att det börjar att susa i huvudet.

som någon sa, köra hoj, det går bra även på kvällen när andra är fulla :D

sen kan man se på film, ex. lillräkan :yoparty

:dittfyllo

så skriver vi här i onödan :3freak :hihi

Last edited:
Det är ju trevligt, men om man inte har någon att göra det med så är det ju svårt. Köra solo är ju inget vidare.

Helt sjukt egentligen, när man är tillsammans med någon tänker man inte alls på hur bra det är att kunna få så mycket s.. man vill.

När man inte e tillsammans med någon tänker man fanimig hela tiden på bristen av sex, jag tänker så mycket på det att det börjar att susa i huvudet.

Haha, jag har kilat stadigt så länge så jag kommer inte ihåg hur det känns att vara singel och tänka på sex varje minut :D
Senast jag var singel så var jag tonåring så jag förstår ju varför jag inte orkade koncentrera mig 100% i skolan :gnissla

TS, bra att du tog ditt förnuft till fånga :tummenupp

Haha, jag har kilat stadigt så länge så jag kommer inte ihåg hur det känns att vara singel och tänka på sex varje minut :D
Senast jag var singel så var jag tonåring så jag förstår ju varför jag inte orkade koncentrera mig 100% i skolan :gnissla

TS, bra att du tog ditt förnuft till fånga :tummenupp

Jag har i princip alldrig varit singel tidigare i mitt vuxna liv. min förra längsta singelperiod varade i sex veckor jag är nu inne på min sjunde.

Jag kanske helt enkelt är ovan vid att vara singel, det kanske är en träningssak ?

Last edited:
:tummenupp Skitbra! I brist på bröd får man äta limpa!

Istället för alkohol röker man nåt kul...

Och om man som mig inte får pippa utan att man först varit ut på krogen och jagat upp nåt att pippa?
Som fjortis rökte man vattenpipstobak men inte ens då va det kul utan sprit.

Numera röker väl glinen spice men det blir det snart slut på!

Knacka på hos grannen och improvisera nånting, det överväger iaf jag, men säg gärna till om du har en bättre ide ;)

Knacka på hos grannen och improvisera nånting, det överväger iaf jag, men säg gärna till om du har en bättre ide ;)

Ingen bra ide för det verkar heldött hos mina grannar ikväll... Igår var det en djäkla fest här i huset och nån vilsen mupp hade gått vilse och bankade på min dörr kl 02:30 och när jag öppnade dörren såg han ut förvirrad och livrädd och fick knappt ett ord ur sin mun. Än minde ett förlåt bara nåt förvirrat mummel om misstag...

Men det finns nog bäver ute på stan inatt

Ingen bra ide för det verkar heldött hos mina grannar ikväll... Igår var det en djäkla fest här i huset och nån vilsen mupp hade gått vilse och bankade på min dörr kl 02:30 och när jag öppnade dörren såg han ut förvirrad och livrädd och fick knappt ett ord ur sin mun. Än minde ett förlåt bara nåt förvirrat mummel om misstag...

Haha skön snubbe, lika dött hör festen går inte att härleda längre, helt tyst, så de får va.

Skulle va käka på max när utestället stänger för att raga men det känns bara sorgligt. :hihi

Du bor ju i Lund, dvs. massa lösaktiga och kåta studenterskor. Då är det ju liksom ingen sport.

Själv var jag ut i Gävle igår, där var det andra bullar kan man säga.
Sveriges stramaste stad? :gnissla

Du bor ju i Lund, dvs. massa lösaktiga och kåta studenterskor. Då är det ju liksom ingen sport.

Själv var jag ut i Gävle igår, där var det andra bullar kan man säga.
Sveriges stramaste stad? :gnissla

Tyvärr har jag passerat bäst före datum så dom kåta studentskorna står inte direkt i kö utanför min dörr. Så för mig är det sport.

Jag har bara varit i Gävle under Cityfesten och då var stan inte enligt din beskrivning.

Tyvärr har jag passerat bäst före datum så dom kåta studentskorna står inte direkt i kö utanför min dörr. Så för mig är det sport.

Jag har bara varit i Gävle under Cityfesten och då var stan inte enligt din beskrivning.

Äh, det är ju de äldre dom trånar efter.

Cityfesten är undantaget, då kan till och med en som jag få tag på någon. :hihi

När man är nykter så kan man göra det man inte kan när man är full.
Jaga.
Skjuta lerduvor.
Åka hoj.

Jag utelämnade kattstrypning och blotta sig för småbarn samt spöa pensionärer.
Så fyller du på med handarbete?

Just det ja:
Handarbete.

Jag tror faktiskt både kattstrypning, blotta sig för småbarn och spöa pensionärer kan göras framgångsrikt i onyktert tillstånd, men saker som kräver liiiite mer precision och skärpa kan bli lite krångligt. :gnissla

Edit: Man går väl inte på lina med händerna?! :va

Back