xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Behöver man ens fråga sig det tycker jag att man borde ta fler såna helger.
Och dina fantastiska förslag är?..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Behöver man ens fråga sig det tycker jag att man borde ta fler såna helger.
Är man fantasilös om man skriver pippa?
Vem fan sa något om nykter!?!Kom igen nu - knäpp upp en kall och bli en i gänget. Det kan aldrig vara hälsosamt att va nykter och städa en lördagkväll.
Tack för alla underbara tips. Såhär efter två glas vin har jag bestämt mig för att dra vidare på förfest. Morgondagens sandsäckspass får flyttas till måndag.
Så nu är det bevisat sh style: Man kan inte va nykter en helg.Det är ju trevligt, men om man inte har någon att göra det med så är det ju svårt. Köra solo är ju inget vidare.[/QUOT,
Helt sjukt egentligen, när man är tillsammans med någon tänker man inte alls på hur bra det är att kunna få så mycket s.. man vill.
När man inte e tillsammans med någon tänker man fanimig hela tiden på bristen av sex, jag tänker så mycket på det att det börjar att susa i huvudet.

Tack för alla underbara tips. Såhär efter två glas vin har jag bestämt mig för att dra vidare på förfest. Morgondagens sandsäckspass får flyttas till måndag.

Det är ju trevligt, men om man inte har någon att göra det med så är det ju svårt. Köra solo är ju inget vidare.
Helt sjukt egentligen, när man är tillsammans med någon tänker man inte alls på hur bra det är att kunna få så mycket s.. man vill.
När man inte e tillsammans med någon tänker man fanimig hela tiden på bristen av sex, jag tänker så mycket på det att det börjar att susa i huvudet.

Haha, jag har kilat stadigt så länge så jag kommer inte ihåg hur det känns att vara singel och tänka på sex varje minut
Senast jag var singel så var jag tonåring så jag förstår ju varför jag inte orkade koncentrera mig 100% i skolan
TS, bra att du tog ditt förnuft till fånga![]()
*röka vattenpipa med sina polare
Är man fantasilös om man skriver pippa?
Som fjortis rökte man vattenpipstobak men inte ens då va det kul utan sprit.Skitbra! I brist på bröd får man äta limpa!
Istället för alkohol röker man nåt kul...
Och om man som mig inte får pippa utan att man först varit ut på krogen och jagat upp nåt att pippa?
Knacka på hos grannen och improvisera nånting, det överväger iaf jag, men säg gärna till om du har en bättre ide![]()
Haha skön snubbe, lika dött hör festen går inte att härleda längre, helt tyst, så de får va.Ingen bra ide för det verkar heldött hos mina grannar ikväll... Igår var det en djäkla fest här i huset och nån vilsen mupp hade gått vilse och bankade på min dörr kl 02:30 och när jag öppnade dörren såg han ut förvirrad och livrädd och fick knappt ett ord ur sin mun. Än minde ett förlåt bara nåt förvirrat mummel om misstag...
Men det finns nog bäver ute på stan inatt

Ingen bra ide för det verkar heldött hos mina grannar ikväll... Igår var det en djäkla fest här i huset och nån vilsen mupp hade gått vilse och bankade på min dörr kl 02:30 och när jag öppnade dörren såg han ut förvirrad och livrädd och fick knappt ett ord ur sin mun. Än minde ett förlåt bara nåt förvirrat mummel om misstag...
Men det finns nog bäver ute på stan inatt

Du bor ju i Lund, dvs. massa lösaktiga och kåta studenterskor. Då är det ju liksom ingen sport.
Själv var jag ut i Gävle igår, där var det andra bullar kan man säga.
Sveriges stramaste stad?![]()
Tyvärr har jag passerat bäst före datum så dom kåta studentskorna står inte direkt i kö utanför min dörr. Så för mig är det sport.
Jag har bara varit i Gävle under Cityfesten och då var stan inte enligt din beskrivning.

När man är nykter så kan man göra det man inte kan när man är full.
Jaga.
Skjuta lerduvor.
Åka hoj.
Gå på lina
Spela plockipin framgångsrikt
Vika japanska figurer i papper
Jag utelämnade kattstrypning och blotta sig för småbarn samt spöa pensionärer.Fyllde på listan lite.![]()
Jag utelämnade kattstrypning och blotta sig för småbarn samt spöa pensionärer.
Så fyller du på med handarbete?
Just det ja:
Handarbete.

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |