Vad gör man en nykter helg?

Jag tror faktiskt både kattstrypning, blotta sig för småbarn och spöa pensionärer kan göras framgångsrikt i onyktert tillstånd, men saker som kräver liiiite mer precision och skärpa kan bli lite krångligt. :gnissla

Edit: Man går väl inte på lina med händerna?! :va
Full är man först när man inte kan ligga ner utan att hålla i sig.
Pensionärer är tuffare än man tror.
Jag har rollatorärr som bevis.
Din edit kan jag inte uttala mig om.
Känner inte Lina.

Full är man först när man inte kan ligga ner utan att hålla i sig.
Pensionärer är tuffare än man tror.
Jag har rollatorärr som bevis.
Din edit kan jag inte uttala mig om.
Känner inte Lina.

Just d, hade inte du en sån där tuffing till farbror (?!) som typ var i 80års åldern som slog ner någon våldsamt vid rånförsök? :eek::Bugar

Just d, hade inte du en sån där tuffing till farbror (?!) som typ var i 80års åldern som slog ner någon våldsamt vid rånförsök? :eek::Bugar
Morbror Stig Petersson.
Svensk mästare i flugvikt 1942.
Jag sparrade en del mot honom sisådär 40-50 år senare.
Då var han fortfarande löjligt snabb.

Min bakfylla kommer smygandes :brinnerup

Nu är jag såpass nykter så att jag har vett nog att dricka MYCKET vatten och ge kattjävlarna mat, mycket mer är det inte.
Sparkade nyss ut de två sista ur lägenheten för att jag skulle sova, gick och la mig och insåg att jag itne var ett dugg trött :näsblod
Kommer sitta och kolla på stand-up på youtube halva natten, morgondagens jobb som drar igång klockan 10 vill jag inte ens tänka på just nu.

Så om ts hade varit nykter hade han sluppit sitta och läsa denna tråd bakfull och jävlig :tummenupp

Min bakfylla kommer smygandes :brinnerup

Nu är jag såpass nykter så att jag har vett nog att dricka MYCKET vatten och ge kattjävlarna mat, mycket mer är det inte.
Sparkade nyss ut de två sista ur lägenheten för att jag skulle sova, gick och la mig och insåg att jag itne var ett dugg trött :näsblod
Kommer sitta och kolla på stand-up på youtube halva natten, morgondagens jobb som drar igång klockan 10 vill jag inte ens tänka på just nu.

Så om ts hade varit nykter hade han sluppit sitta och läsa denna tråd bakfull och jävlig :tummenupp

Den bästa meducinen för att slippa skallebanket är att sitta uppe några timmar extra med ett glas vatten eller två.
Det är vad jag gör nu, för ja vill fan vakna innan eftermiddan utan skallebank så man kan åka te gelleråsen o få sig några varv me lite tur :näsblod

Den bästa meducinen för att slippa skallebanket är att sitta uppe några timmar extra med ett glas vatten eller två.
Det är vad jag gör nu, för ja vill fan vakna innan eftermiddan utan skallebank så man kan åka te gelleråsen o få sig några varv me lite tur :näsblod

Var försiktig.
Jag kör som en kratta när jag är bakfull.
Timing, känsla och koordination är helt borta.

Var försiktig.
Jag kör som en kratta när jag är bakfull.
Timing, känsla och koordination är helt borta.

Ja jag skippar nog dedär, regn o eventuell köpare på hojen imorrn, vill inte lägga den då direkt :D
Fast ja tog de redigt lugnt igår, sista alkoholen drack ja nog före midnatt :fyllisar

Ja jag skippar nog dedär, regn o eventuell köpare på hojen imorrn, vill inte lägga den då direkt :D
Fast ja tog de redigt lugnt igår, sista alkoholen drack ja nog före midnatt :fyllisar

Jag med, om du menar midnatt som kommer ikväll :näsblod

Dra iväg och fiska. Leta efter en madam 10kg gädda, samt släppa tillbaka den vid eventuell fångst, så du kan ta den en gång till.
Gå ner till gymmet och pumpa ur spagetti armarna :tummenupp
Se någon bra rulle och laga lite god mat.
Dra och köra gokart med polarna/Paintball.

Polera motorcykeln, dock väldigt tråkigt utan att få snutta på en kall öl samtidigt.
Boka in en massage.
Dra till simhallen med polarna/tjejen.

Det tråkiga är ju att allt kostar pengar och sen är man tråkigt så man hamnar framför datorn hela kvällen endå.

Vad gör man en helg då man inte är nykter?

En stor del av den åtgår till att ligga i soffan och tycka synd om sig själv för att man var så jävla korkad kvällen innan.
Man kan inte köra bil/mc och man brukar inte vara så jäkla pigg på att jogga heller.

Möjligen masar man sig ner på ett café och häckar bort en halv dag.

Jag tycker inte att det är värt det, på sommaren ser jag det som att jag slösar bort en dags (potentionell) MC körning, på vinter, ok, enstaka gånger...

nu vill vi höra hur bakfyllan tar sig :hihi

Kan alla sluta skriva så högt!

Jorå så att vahetere, bakfyllan finns där. Men det som är mest slitsamt är att man knappt fått någon sömn.

Många bra tips här i tråden, tror jag ska spöa en pensionär nästa helg :tummenupp

Back