Vad gör man en nykter helg?

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Dela med er med lite inspiration om vad man kan hitta på istället för att festa.

Recept på en trevlig helg utan alkohol för mig är.

Massor av jättebra musik och läsning om något riktigt intressant. Det får tiden att gå och man slappnar av.

Annars kan du kanske göra ett mästerverk i köket? någon riktigt god mat och lite vin? om du nu gillar matlagning förstås. Om du inte gillar det så förstår jag dig..

Pys hem till några bekanta och grilla lite och snacka skit?

Finns hur mycket som helst :)

Man skaffar sig vänner och umgås.

Ett hett tips är att inte sitta på sh.com iaf. :näsblod

*bio
*middag med vänner
*röka vattenpipa med sina polare
*fika
*gå på dejt
*ha massa sex med sin respektive
*osv osv

Man funderar på vad som gick fel och sen blandar man en grogg.
Precis så gör jag nu, gräsänkling för andra helgen i rad så alldeles strax hämtar jag lite käk från en krog och sen hämtar jag en polare och blandar grogg och kollar på fotboll.
Man kan göra samma saker nykter men vart är det roliga i det?
Efter fotbollen blir det nog taxi till köping till nån privat fest, ett par groggar till och sen hem igen *katterna kan inte vara själva*.
Och om tjejen frågar så har jag suttit och spelat tv-spel hela helgen såklart :gnissla

Ingen aning det har nog aldrig hänt. Tack o lov kan man kombinera det mesta med att kröka.

EDIT: Som deecati säger. Jag gick till närmsta restaurang och käkade kvällsmat, frågade mig själv vart det gick fel sen beställde jag en massa öl. Nu väntar jag på att polarna ska hämta upp mig i knullbussen sen åker vi till Norrköping och partar. :)

Last edited:
Ingen aning det har nog aldrig hänt. Tack o lov kan man kombinera det mesta med att kröka.

frågade mig själv vart det gick fel sen beställde jag en massa öl. Nu väntar jag på att polarna ska hämta upp mig i knullbussen sen åker vi till Norrköping och partar. :)
:rofl
Efter en sommar med festivaler och soffsurfande bland gammla vänner (ca 300kg öl :fyllisar) Så tänkte jag att jag skulle göra något radikalt, något tvärt emot va jag brukade, vara rebell mot mina vanor, Vidga vyerna och spränga vallar! Så nu...

Är jag hemma och städar en lörda kväll, nånting, nån gång, nånstans gick hemskt fel... :hihi

Vad menar du ? menar du en HEL helg?

Ja, då kan man ju åka hoj :tummenupp

Förutom hojåka för att det är mycket mygg ute eller nåt:

• PS3 SLIM
  • PS original fjärr
  • En extra trådlös shock kontroll
  • Headset
  • HDMI kablage
  • COD4
  • Batman Arkham Asylum
  • Dead space
  • Shaun White Snowboarding
  • Ratchet & Clank - Tools of destruction

..se till att du inte glömmer en nätverksladd eller som jag lösenordet till routerh-elvetet :tummenupp

Är jag hemma och städar en lörda kväll, nånting, nån gång, nånstans gick hemskt fel... :hihi

Kom igen nu - knäpp upp en kall och bli en i gänget. Det kan aldrig vara hälsosamt att va nykter och städa en lördagkväll.

Back