Det där är på Tuvängen... jag är absolut
ingen expert själv, men har blivit hyfsat snabb där nu efter att ha kört massor med gånger där..
Det är alltid lätt att påpeka saker till andra, som man säkert gör exakt samma fel själv.
Men som många andra påpekat så titta upp, låååångt fram. i utgången av "hårnålen" som du är på sista bilden så brukar jag redan ha börjat titta en bra bit upp i backen. (detta efter att ha varit lite väl nära kanten i utgången

)
Jag hänger oxå mer än vad man behöver i de där farterna. Men bild 3, där det lutar nerför.. behöver du hänga så mkt där verkligen? Har för mig att det går bra att sitta rätt rakt där och knipa runt tanken och bara mosa..
Egentligen så är det alldeles för svårt att avgöra något från bilder, ljud skulle säga mer.
Såg dig köra nån gång iaf, och vad jag kan minnas så kan du kan gasa betydligt mer och tidigare, bättre att köra lite saktare in i kurvan när det svänger så skarpt, så att man kan gasa ordentligt genom hela och ut utan att behöva hålla på med massa konstigheter
( Kika lite i mitt "garage", främst bilder med Horneten, men även i början med r1:an så ser du att jag gjort exakt samma grej, på exakt samma ställen

dvs, kolla för mkt ner i backen.. och nuförtiden när jag tänker på det så går det betydligt fortare.. )
sen hade jag personligen enorma problem i början när jag bytte till R1:an, för att jag inte satt tillräckligt långt bak och "ihopsjunken".. då failade motstyrningen kapitalt och jag fick inga bra nedlägg i kurvorna och farten blev låg.. det tror jag att jag har fått hyfsad ordning på nu.. men på bilderna ser det iaf ut som att du sitter bra om du frågar mig..
Återigen, jag är bara en glad amatör, som bränt alldeles för mkt pengar på t ex tuvängen , men det är min input iaf..