Vad gör era hojjar från 0-100 km/h ?

YamahaJojje skrev:
säker på det slicks gör djävulsk skillnad cross däcken får inte fäste på asfalt...

det handlar om att hålla framdäcket nere i backen inte om fästet, en rs250 på 62hk gör 0-100 på 4,5sek och då har du ca55% av vikten på framhjulet och bättre utväxling för att köra 0-100

det satt speciell växellåda på den... + att vad toppar inte den??? otimera den för acc 0-100 och den hade rastat crossen så in i helvete!!!

YamahaJojje skrev:
det satt speciell växellåda på den... + att vad toppar inte den??? otimera den för acc 0-100 och den hade rastat crossen så in i helvete!!!

Finns det inga papper på körningen eller? :7peta

YamahaJojje skrev:

du får inga bättre 0-100 tider för att du drevar ner, det tar växlingen ut i tid ist.
du vet att en R1 gör 0-100 på 3-3.5-sek va? och du påstår att din cross gör det på 3,5-4
jag har kört både cr250 och R1a så jag vet att det är stor skillnad.....

drevar ner nä men sätter in andra drev i hela lådan förbättrar accet märkbart... jag har oxå kört r1 och vet hur det går men lägg 65000-70000 på trimm till den och se vad den gör 0-100 på...

YamahaJojje skrev:
drevar ner nä men sätter in andra drev i hela lådan förbättrar accet märkbart... jag har oxå kört r1 och vet hur det går men lägg 65000-70000 på trimm till den och se vad den gör 0-100 på...

Och hur har ni gjort för att inte framhjulet ska lätta?

YamahaJojje skrev:
sitter öhlins supermotard framgaffel fram = lut framåt och killen som körde satt uppe på tanken

Vad är det för speciellt med en SM gaffel? är den till en pw50 eller?

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back