Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till träning tvivlar jag på... visst du kan betala på plats för en träning, men de kräver oftast en licens.. ska du bara köra en tävling kan du få en helg-licens för typ 500:- men du måste fortfarande ha gått utbildningen...håkanolsson skrev:Bra fråga o jag utökar med..
Kan man lösa licens på plats vid träning? För, själva "lappen" kostar väl några tusingar per år? Jag passar på och frågar om MC-kraven vid träning? Är de det samma som vid tävling. (Skulle kunna tänka mig att träna på en hoj som absolut inte platsar på tävling)
Flåt Villee att jag kapar din tråd. Nästan Inget OT iallafall o om det spårar ut så ska jag slåss för dina frågor som jag osså vill ha svar på.
bebbe skrev:Har en fråga som slog mig nu när ni snackar ban åkning, hur fungerar det med olika försäkringar för en själv vid olika typer utav träning. Bör man lösa en särskild förs eller står banan eller liknande för det![]()
Goodstuff skrev:Även när man har licens kan det vara en poäng att ha en personlig olycksfallsförsäkring som inkluderar roadracing. Det är tex möjligt att få pengar från två olika bolag för samma skada/olycka.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|