Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När får de börja med minimoto?Femåring tillsammans med mig på 125cc scooter.
-Fortare,Pappa, FORTARE!!!
Ska försöka få med mig henne i en gokart innan semestern är slut.
När jag har garage, högre lön, mer fritid och hEssT, dans och fotboll är mindre intressant.När får de börja med minimoto?
Jag vet faktiskt inte vad det är mer än kinakänsla. Men för mina behov har den varit ok. Lite bussningar, sticka av någon bit och så skaffade jag en borrchuck för bra centrumhål.Jag fick min som en del av ett arv.
Det finns ingen märkskylt på min och i jakten på cad det är för någon svarv googlade jag lite.
Hittade en nätauktion där en likadan hade sålts för 8000.
Vet du vad det är för svarv? Luna?
Road 3 och 4 är verkligen skräp om man jämför med 5 och 6 framförallt 6Nya däckjävlar i brallan vilken porrkänsla det var på turen efter verkstaden. Greppet, som klister i jämförelse med de 5-6 år gamla hårda plast-flip-floppsen som satt innan, nu utan platt kanten dessutom. Varför har jag inte bytt tidigare övergår mitt förstånd. Jag hade glömt hur det känns med däck som har grepp helt klart.
Tillägg innan nån frågar: bytte till mina favorit däck: Pilot road 4. Provat lite olika tidigare men aldrig varit lika nöjd som med Pilot road 3 eller 4
Bråka inte med Rockmorsan, om hon är nöjd så...Road 3 och 4 är verkligen skräp om man jämför med 5 och 6 framförallt 6

Hur gick det för de som sjöng på fältet?

Snygg crimptångFördelen med innerskärmar av plast.
View attachment 530854
En funktion i taget får liv, inte i den förväntade ordningen... Fläkt, elsäten, vindrutespolning...till slut även startmotor och tändning.
Perfekt för tillfällen när man inte har identifierat allt som ska in i samlingen.Snygg crimptång![]()
What he saidBråka inte med Rockmorsan, om hon är nöjd så...
Ditt inlägg skulle istället varit...
Bra att du bytt däck! Men min erfarenhet är att Road 5, och framförallt 6, är ännu bättre.
Men oavsett så är alla nya däck bättre än de gamla du hade.
Jag gillar M9RR men det är mina åsikt. Det finns andra, och för somliga, bättre däck. Men vad som är bäst är tycke och smak beroende på körstil.![]()
Road 6 GT.. om man vill att det ska tåla både vikt och effektRoad 3 och 4 är verkligen skräp om man jämför med 5 och 6 framförallt 6
greppet räcker gott för det mesta man hittar på.Fördelen med innerskärmar av plast.
View attachment 530854
En funktion i taget får liv, inte i den förväntade ordningen... Fläkt, elsäten, vindrutespolning...till slut även startmotor och tändning.
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |