Ett till folk har röstat för frihet istället för korruption och EU istället för Ryssland.
Bådar gott för ungrarna, EU och Ukraina.![]()
Jag får tyvärr inte ihop det där med "Frihet" och "EU".....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett till folk har röstat för frihet istället för korruption och EU istället för Ryssland.
Bådar gott för ungrarna, EU och Ukraina.![]()
Så vad är det som hindrar dig från att vara fri i EU?Jag får tyvärr inte ihop det där med "Frihet" och "EU".....

Jag är beredd att hålla med om att det är lite fattigt med frihet i EU och _ framför allt _ vi är påväg åt fel håll, på en bredd av olika fronter.Jag får tyvärr inte ihop det där med "Frihet" och "EU".....
Det ska bli lite spännande att se det nya ledarskapet.EU är i mycket bajs men alternativet att stå utanför är tyvärr ännu värre, speciellt i nuvarande oroliga värld. Hade varit trevligt om man kunde göra EU vettigt och speciellt bantat men det är väl inbyggt i systemet att det ska vara... bajs? Vad man än vill reformera är det för många grupper som tjänar på att behålla byråkratin som den är.
Att Orban ryker är uppfriskande. Man ska kanske inte ha allt för stora förhoppningar på ersättaren som kommer från samma rörelse, men åtminstone slipper vi att Putin har direktaccess till vad som händer då det är något de har varit väldigt tydliga med att de vill ändra på.

|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller