Vad fick dig att le idag?

Ett ovanligt tekniskt fel har lamslagit hundratals Porsche-bilar i Ryssland, vilket hindrat ägarna från att låsa upp dem eller starta dem, och fått många att undra om störningen var en slump eller något mer riktat.

Se länk för mer info.

Åh nej, hur ska då dom hederligt hårt arbetande medborgarna ta sig till sina fabriker på morgonen?

Det kan ju vara så att rysland själva har blockerat bilarnas tillgång till OTA uppdateringar i sin iver att stoppa drönare med utländska SIM kort

Åh nej, hur ska då dom hederligt hårt arbetande medborgarna ta sig till sina fabriker på morgonen?

Det kan ju vara så att rysland själva har blockerat bilarnas tillgång till OTA uppdateringar i sin iver att stoppa drönare med utländska SIM kort
Kan betyda att ifall Sverige / EU i en krigssituation behöver stoppa utländska SIM-kort så stannar alla bilar från 2016 och framåt för de enligt EU-regler ska kunna kommunicera med sina leverantörer. :huvet

Last edited:

Göteborg idag ...... kom inte hit med bil om du inte tvingas av jobbet !​

1764855226819.png

Varför lägger du hela tiden upp saker på danska/norska?
Därför jag vill veta som händer. Och inte enbart från redaktioner som lever på Regeringens pressstöd. Och därför inte biter den hand som föder den. Presstöd , en gång introcerat i budgeten som partistöd.

Jag kan bara le när jag läser det här. Det är ju bara stänga av solcellerna när elpriset går under Noll. Och sätta på elförbrukarna i stället !
Eller kanske byta elleverantör ?
1764969887537.png

Jag kan bara le när jag läser det här. Det är ju bara stänga av solcellerna när elpriset går under Noll. Och sätta på elförbrukarna i stället !
Eller kanske byta elleverantör ?
View attachment 523561

Dom vill ju så klart ha betalt för det ingen vill ha och inte betala för den skada dom orsakar på elnätet, för dom är ju dom goda miljömupparna.

I början var det här inget problem, när hemmaproducenterna var få, så man betalade lite hipp som happ för inlevererad el för att låtsas att man tyckte det var bra och miljövänligt.

Att Sleepy Donald äntligen har fått fredspriset och han ser sååå stolt ut där han står med medaljen runt halsen....

18254411_Trump-FIFA-Peace-Prize-img.png

EDIT: det är alltså något påhittat fredspris från FIFA som dom har gett i muta till Sleepy donald i utbyte mot gud vet vad, det är lika legitimt som Pampers pris i kärnfysik

*/ ?>
Nyheter
KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Back