Vad fick dig att le idag?

Då måste man ju panga ner 830 miljoner drönare för att komma ner i det priset! Kan ta ett tag.

Mer, bara elen för varje "skott" kostar ju en krona, så det lär dröja innan du har räknat hem det på så vis.

Men om var tionde drönare träffar ett högvärdigt mål om dom inte skjuts ner, samt 5 av 10 dödar en människa så kan du räkna av den kostnaden

87122ce8cf0915a5e815b4dfed30465b.jpg

Lite riktigt V8-muller från en trimmad 427-a och manuell låda.

Med vänlig hälsning,

Fan jag börjar ju höra dåligt på riktigt, tänkte jag för mig själv och klev in i duschen med AirPods:en kvar i öronen :3freak

Men dom tål det va?

Jag klev in i duschen med min smartklocka på armen, men den visade sig vara vattentålig, den hade till och med en funktion för att pipa med en speciell frekvens för att skaka vattnet ur högtalaren

Men dom tål det va?

Jag klev in i duschen med min smartklocka på armen, men den visade sig vara vattentålig, den hade till och med en funktion för att pipa med en speciell frekvens för att skaka vattnet ur högtalaren
Ja det tål dom, dessutom har dom också den funktionen att dom kan avlägsna vatten i högtaleriet.

ot: försöker jag svara i iPhonen så går inte det utan svarsrutan blir blank och inget kan matas in.
Däremot funkar pop up-reklamen klanderfritt :huvet

Ett lysande exempel på kommunikation mellan grannar i huset.
Vem har skrivit lappen liksom så vem ska man ta kontakt med om man sett nån rota i grejjerna.

2025-08-28 06.27.13.jpeg

Ett lysande exempel på kommunikation mellan grannar i huset.
Vem har skrivit lappen liksom så vem ska man ta kontakt med om man sett nån rota i grejjerna.

View attachment 521568
Mtp hur texten är utformad framstår det som helt rimligt att utelämna kontaktuppgifter.
Även om det inte är avsiktligt måste jag ändå beundra kreativiteten i uttrycket ”I Gårförmiddag”. Kanske man skulle införliva i sitt språkbruk?

Skriv en lapp där det står du sett allt och vet var prylarna är men utan kontaktuppgifter.

Mtp hur texten är utformad framstår det som helt rimligt att utelämna kontaktuppgifter.
Även om det inte är avsiktligt måste jag ändå beundra kreativiteten i uttrycket ”I Gårförmiddag”. Kanske man skulle införliva i sitt språkbruk?

Skriv en lapp där det står du sett allt och vet var prylarna är men utan kontaktuppgifter.
Jag tänkte faktiskt det men idag var den borta

När jag bodde i studentkorridor på Gluntens väg 9 i Umeå under tidigt nittiotal hade jag en väldigt ”macho”- korridorkamrat. Han var +40 och hade börjat läsa juridik på gamla dagar efter att ha jobbat på sågverk sedan han var 16. Han körde en Vaz 1500 kombi och parkerade som ett fyllo (ehuru nykter).
I övrigt domderade han vitt och brett om frumtimmer och hur de borde uppföra sig (han var förstås singel).

En dag satt det en lapp i hissen:

”-Farmor Anka med Vaz-en!

Snälla, om du inte kan parkera din bil själv, be någon karl göra det åt dig.”

Lappen revs ned av ”någon” och efter den dagen stod bilen alltid parkerad i en ruta ganska långt ifrån hus nr 9… :va

Med vänlig hälsning,

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...