steffe
"Mannen som talar med whisky"
Hugg kan vara farliga, in med grejer i hugget och ut kommer ett ekonomiätande monster.View attachment 521467
Farligt värre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hugg kan vara farliga, in med grejer i hugget och ut kommer ett ekonomiätande monster.View attachment 521467
Farligt värre!
Då måste man ju panga ner 830 miljoner drönare för att komma ner i det priset! Kan ta ett tag.
Ljudfil för i helVet![]()
Lite riktigt V8-muller från en trimmad 427-a och manuell låda.
Med vänlig hälsning,
Ljudfil för i helVet![]()
Fan jag börjar ju höra dåligt på riktigt, tänkte jag för mig själv och klev in i duschen med AirPods:en kvar i öronen![]()
Ja det tål dom, dessutom har dom också den funktionen att dom kan avlägsna vatten i högtaleriet.Men dom tål det va?
Jag klev in i duschen med min smartklocka på armen, men den visade sig vara vattentålig, den hade till och med en funktion för att pipa med en speciell frekvens för att skaka vattnet ur högtalaren
Ett lysande exempel på kommunikation mellan grannar i huset.
Vem har skrivit lappen liksom så vem ska man ta kontakt med om man sett nån rota i grejjerna.
View attachment 521568
Inte jag.Jag tror att alla boende i huset vet vem som har skrivit lappen
Inte jag.
Mtp hur texten är utformad framstår det som helt rimligt att utelämna kontaktuppgifter.Ett lysande exempel på kommunikation mellan grannar i huset.
Vem har skrivit lappen liksom så vem ska man ta kontakt med om man sett nån rota i grejjerna.
View attachment 521568
Jag tänkte faktiskt det men idag var den bortaMtp hur texten är utformad framstår det som helt rimligt att utelämna kontaktuppgifter.
Även om det inte är avsiktligt måste jag ändå beundra kreativiteten i uttrycket ”I Gårförmiddag”. Kanske man skulle införliva i sitt språkbruk?
Skriv en lapp där det står du sett allt och vet var prylarna är men utan kontaktuppgifter.
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |