Vad fick dig att le idag?

*walking in park*

date: "impress me"
me: "i can talk to animals"
date: "prove it!"
me: "hello you fucking duck"

De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Det har du fn rätt i! :)
Iom att jag var där och väntade på att Eddie och Sassa skulle leka klart med rådjuret (de lekte kull ;) ) så grammatikläste jag inte. Men det roliga var att vi fick positiv respons på hundleken, folk gillar tydligen inte snyltätande rådjur i villaområden.
1 gnäll och flera hundra positiva.

Det har du fn rätt i! :)
Iom att jag var där och väntade på att Eddie och Sassa skulle leka klart med rådjuret (de lekte kull ;) ) så grammatikläste jag inte. Men det roliga var att vi fick positiv respons på hundleken, folk gillar tydligen inte snyltätande rådjur i villaområden.
1 gnäll och flera hundra positiva.
Rådjur gör sig bäst i frysen eller på tallriken ;) - även på landet

De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Det kan jag tala om för dig, såhär brukar det se ut..:
Rådjuren har precis knoppat av merparten av våra grönsaker(läs; blommor) i rabatterna och står o jäser.
-Aarrrgh!!1 Era fästingsförpestade jävla odjur... sambon ylar iväg med Alfred i koppel som vässar igång som unghanar gör. Kanske kastas ett vedträ efter(inte träffat hittills) vitarslena som korkat studsar iväg i oklar riktning, förmodligen upp framför någon bil någonstans.
Under tiden står Milton okopplad och tittar på spektaklet, gäspar, vänder på klacken och går o lägger sig bredvid mig liggandes på altansoffan mumlandes -Käft.. får man sova 05:50 på en söndag åtminzZZZ.

Koppeltvång är det inte 1/2, inte ens för hundägare.. väl?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back