Vad fick dig att le idag?

De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Det har du fn rätt i! :)
Iom att jag var där och väntade på att Eddie och Sassa skulle leka klart med rådjuret (de lekte kull ;) ) så grammatikläste jag inte. Men det roliga var att vi fick positiv respons på hundleken, folk gillar tydligen inte snyltätande rådjur i villaområden.
1 gnäll och flera hundra positiva.

Det har du fn rätt i! :)
Iom att jag var där och väntade på att Eddie och Sassa skulle leka klart med rådjuret (de lekte kull ;) ) så grammatikläste jag inte. Men det roliga var att vi fick positiv respons på hundleken, folk gillar tydligen inte snyltätande rådjur i villaområden.
1 gnäll och flera hundra positiva.
Rådjur gör sig bäst i frysen eller på tallriken ;) - även på landet

De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Det kan jag tala om för dig, såhär brukar det se ut..:
Rådjuren har precis knoppat av merparten av våra grönsaker(läs; blommor) i rabatterna och står o jäser.
-Aarrrgh!!1 Era fästingsförpestade jävla odjur... sambon ylar iväg med Alfred i koppel som vässar igång som unghanar gör. Kanske kastas ett vedträ efter(inte träffat hittills) vitarslena som korkat studsar iväg i oklar riktning, förmodligen upp framför någon bil någonstans.
Under tiden står Milton okopplad och tittar på spektaklet, gäspar, vänder på klacken och går o lägger sig bredvid mig liggandes på altansoffan mumlandes -Käft.. får man sova 05:50 på en söndag åtminzZZZ.

Koppeltvång är det inte 1/2, inte ens för hundägare.. väl?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back