Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan nu måste jag komma igång med Monarken med pilotmotorMopperally-premiärView attachment 502547
View attachment 502546
View attachment 502548View attachment 502549View attachment 502550View attachment 502551View attachment 502552View attachment 502554View attachment 502555View attachment 502553
Nybörjartur?
11 mil på moppen dit och hem inkl de 3 milen där.
Askul hela dan![]()
Max 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.Oxe du? Tycker dom vindar sig besvärligt över moppefart.
Hade en polare som åkte med bakpå min Z1000SX med crosshjälm. Det var tydligen lite jobbigt i 160.Max 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.
Skulle inte drömma om en dag på Gelleråsen med crosshjälm.

Det funkar dock.. jag körde motard på G-åsen med crosshjälm och full motardutstyrsel. Den hojen toppade en bit över 200 på rakan i blött före. Men så låg jag ner över styret med raka armar och sträckt bakåt för att minska vobbletMax 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.

Max 70-sträcka men mest 40 och 60 när jag kör. Då funkar det utmärkt. Särskilt genom villakvarter.
- Och i Sverige ligger det en handgranat intill och ett par vita Adidasbyxor inom räckhåll.
Grattis. Blev det för 6 månader sen(Stolt) Morfar, sen kl 04.55.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |