Vad fick dig att le idag?

-35° C.
Luftvärmepumpen orkar inte längre, så vi får slå på elelementen.

Ler åt att det blivit riktig vinter och man har tak över huvudet och bilen startar.

Dart är eftersökt som ringsignal på nallar på nätet
Ja, det finns dårar till allt....

Frågar du mig så är den intressantare är de där pilarnas färd mot tavlan.

Med det sagt så förstår jag att jag kan anses som litet eljest.

Jag (som radiointresserad) fick rådet att hålla mig undan allt vad grön radio heter för att slippa besvikelser.

62d3cad9d295c6892c00fbfc22dadf05.jpg

Ja, jag tyckte att det var roligt. Ännu roligare om gamlingen varit hemma. Läge för Gevalia.

Årets första Julskinka griljerad och provsmakad.

Varm julskinka på knäckebröd ger mig samma rus som narkomaner får av en sil tror jag.
Lyckligtvis sjunker ruset till en mer hanterbar nivå efter första mackan, annars skulle jag äta ihjäl mig.

Last edited:
Bönder är en överraskande mäktig grupp när man lyckats reta upp hela gruppen på en gång. Vi hade bondeprotester i Sverige på nittiotalet, förvisso inte med dumpning av diverse på allmän väg, men en jävla massa traktorer ivägen för allt.
Och bönder har ju maskiner för att ställa till med en jävla oreda om de nu skulle känna för det. Och är evisa nå djävulskt.

Bönder är en överraskande mäktig grupp när man lyckats reta upp hela gruppen på en gång. Vi hade bondeprotester i Sverige på nittiotalet, förvisso inte med dumpning av diverse på allmän väg, men en jävla massa traktorer ivägen för allt.
Och bönder har ju maskiner för att ställa till med en jävla oreda om de nu skulle känna för det. Och är evisa nå djävulskt.
Japp, men vi sover. Västs mest hjärnslöa och indoktrinerade folk. Det här är varför sverige kommer vara det första landet som faller och varför det kommer att bli värst här. Inga ideal.

Rider aids and extra equipment / accessories​

Rider aids? Wash your mouth out – this is a motorbike, not a Playstation...

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret