Vad fick dig att le idag?

Eller ett mörkt rum med legobitar på golvet. Jag är barfota.
När jag var barn så hällde jag ut lego över hela golvet och gick fram och tillbaka tills jag hade härdat fötterna så det inte gjorde ont längre. :hihi För att det gjorde så jävla ont att kliva på dem när man slarvat med att plocka upp efter sig.
Jag var inte ett helt normalt barn tror jag. Och inte har det blivit bättre med ålder.

När jag var barn så hällde jag ut lego över hela golvet och gick fram och tillbaka tills jag hade härdat fötterna så det inte gjorde ont längre. :hihi För att det gjorde så jävla ont att kliva på dem när man slarvat med att plocka upp efter sig.
Jag var inte ett helt normalt barn tror jag. Och inte har det blivit bättre med ålder.
Ett alternativ, men lite vuxet, är att använda tofflor! :hihi

Jag sprang runt barfota i stort sett hela somrarna när jag var barn och det tog alltid någon vecka innan man kunde springa utan obehag på grusgången mot lekplatsen, men när man väl kommit över den gränsen så var man safe resten av sommaren.

-35° C.
Luftvärmepumpen orkar inte längre, så vi får slå på elelementen.

Ler åt att det blivit riktig vinter och man har tak över huvudet och bilen startar.

Dart är eftersökt som ringsignal på nallar på nätet
Ja, det finns dårar till allt....

Frågar du mig så är den intressantare är de där pilarnas färd mot tavlan.

Med det sagt så förstår jag att jag kan anses som litet eljest.

Jag (som radiointresserad) fick rådet att hålla mig undan allt vad grön radio heter för att slippa besvikelser.

Back