Så du blev glad av att killen som våldtog dig som liten är död?
Förståeligt.
Hoppas du kan bearbeta framgent och gå vidare.
Nej lella gossen
Tänk jag krossade Säpo/Noa och skrattade ut dom som snygg kille och alla på Säpo/Noa kommer från såna här hem nästan , statligt sponsrade uppfostrinsställen.
Jag höra att jag var CIA snubbe som avlöjat dom
som pedofiler och pedofiloffer.
För dig som verkar vara intresserad av Säpo finns en svensk film om Säpos skola o mysgubben Säpoman Göthe.
Många kanske är sugna och vill ha insyn ?
För er som undrar vad H11maj svarar på ,detta inlägg
2003 nör jag crashade Säpo och dess fula fosterhemsbarn me fetalt alkoholsyndrom(hela säpo består av såna) så hotade dom mig , då reste jag mig och sa "Ditt sönderknullade lilla fosterhemsbarn o pedofiloffer tar inte ton mot mig"Vilka raseriutbrott flanarna fick , direktträff. Ser ut som ett...
www.sporthoj.com
Nu har ni också svaret på varför Polisen är chanslösa mot gängen , RPC Anders Thornberg kommer från Säpo som jag krossade,Johan Ohlsson(NOA*) kommer från Säpo som jag krossade
*Noa f.d rikskriminalen och som sköter polisens underättlseenhetet samt taktisk vägledning.
Som ni märker har dom börjat gömma sig så spaggetihåret Carin Götblad får sköta framträdanden...haha.
Man kan inte slås mot gäng med töntar som dessa ?
Dessa två smutsiga gathundar är livädda för mig
Va gött solen skiner och campervanen klättrar upp mot höga berg med frysboxen fylld me kött o gosaker inför en veckas bergssemester