SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ingen minns en fegis.Försök det med en elhoj, till Nordamerika...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen minns en fegis.Försök det med en elhoj, till Nordamerika...
Bara att sätta en propeller fram som laddar batteriet. Våra politiker har som vanligt svaret.Försök det med en elhoj, till Nordamerika...
Jag lät lät madamen boka taxi från flygplatsen till hotellet, eftersom att hennes spanska är lite bättre än min (dåss servessas pårr favår). Hon lyckades boka taxi till fel hotell, så vi blev en timme sena till hotellet.
Lyckligtvis är det iaf inte avgång vid 6 imorgon, så lite sömn blir det iaf. Och vi flyger business, eftersom att det bara kostade en hundring mer, så jag får plats i flygstolen.![]()

View attachment 486464
Spanska is very simpelt
Normalbegåvad i dagens befolkning..eller för en normalbegåvad räcker träbitarna![]()

Va har du råkat ut för?Normalbegåvad i dagens befolkning![]()
Ingenting egentligen men jag har råkat se hur folk agerar i olika situationer och det är skrämmande. Dags att montera en bodycam och skicka in sekvenser till AFV (americas funniest homevideos).Va har du råkat ut för?
Man kan iaf strategiskt minska krav på polis/ov när dom har bodycam så det blir rätt om det blir fel...Ingenting egentligen men jag har råkat se hur folk agerar i olika situationer och det är skrämmande. Dags att montera en bodycam och skicka in sekvenser till AFV (americas funniest homevideos).
Det verkar som att 80ish % av befolkningen har sänkt nivån på begreppet "normalbegåvad".
Kanske kolla stålet ? För hög kolhalt för svetsning ?Äh ring bosse, han har köpt en sån där pinnsvets på Jula, han fixar det innan nästa åk...
Skämt åsido så är det ju i svetsen det har brustit, så det skadar nog inte att koll ALLA svetsar på det bygget.
Haha , men man måste stå på dessa för o se marken framför det neongulakåpglasetInte idag, men det fick mig att le:
Häromdagen sprang jag på en BMW korvlådehoj någonting som skulle köra i terrängen och han stod upp och såg allvarlig ut, jag hade inte mage att tala om för honom att "spåret" hn körde används av 10 åringar på mammas cykel när dom ska gena till stranden, han såg så lycklig ut när han äntligen terrängkörde sin äventyrshoj....
Jag har till och med sett ungar på sparkcykel köra det spåret
Hört något liknande från en kille som tränat hästar större delen av sitt liv. De kunde ha gått samma sträcka flera år utan problem, men när någon längs sträckan byter postlåda så får hästarna spel.En före detta kollega från Livgardets beridna högvakt påstår att hästar har fotografiskt minne, och störs av skillnader. De kan vara hur trygga som helst med att skritta runt lite var som helst, men om man introducerar en skillnad som inte fanns där sist de såg platsen så får de panik. Inte nödvändigtvis på grund av rörelse eller ljud, utan enbart på grund av att "Jag har varit här förut och nu ser det annorlunda ut, hjälp!!". Någon som kan hästar och kan dementera eller bekräfta?![]()
På en bil jag hade för några år sedan:
Jag gillar mexikanernas sätt att fråga vad som är på g: ¿que pedo?Jajaja (skratt på Spanska)
Stigen är väl enklare att klara på en 15 kg cykel än en 250 kg Bumse ?Inte idag, men det fick mig att le:
Häromdagen sprang jag på en BMW korvlådehoj någonting som skulle köra i terrängen och han stod upp och såg allvarlig ut, jag hade inte mage att tala om för honom att "spåret" hn körde används av 10 åringar på mammas cykel när dom ska gena till stranden, han såg så lycklig ut när han äntligen terrängkörde sin äventyrshoj....
Jag har till och med sett ungar på sparkcykel köra det spåret
Stigen är väl enklare att klara på en 15 kg cykel än en 250 kg Bumse ?
Eller vad säger du ?

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda