Vad fick dig att le idag?

Fick se en utvisning live idag. En liten spinkig hazar eskorterad av tre personer från migrationsverket på samma flyg som jag, till Amsterdam. Misstänker att slutdestinationen är Teheran eller Kabul.

Lite irriterad över att tre myndighetsanställda behövde flyga med samt att det var säkert tio poliser på plats. Antagligen för att skydda mot vänsterextremister. Lär ju kostat multum
- men det är det värt!

Ni skulle varit med. Det var så vackert. Passade på att föreviga ögonblicket.

Fick se en utvisning live idag. En liten spinkig hazar eskorterad av tre personer från migrationsverket på samma flyg som jag, till Amsterdam. Misstänker att slutdestinationen är Teheran eller Kabul.

Lite irriterad över att tre myndighetsanställda behövde flyga med samt att det var säkert tio poliser på plats. Antagligen för att skydda mot såna som jag , jag fritog han och gömmer honom hemma nu, presenterat han för min dotter Hanna 14 år , svärsmordröm.

Åh fan

Lite irriterad över att tre myndighetsanställda behövde flyga med samt att det var säkert tio poliser på plats. Antagligen för att skydda mot vänsterextremister. Lär ju kostat multum
- men det är det värt!

Jassådu.
Röka eller prostitution?

:va

- men det är det värt!

Mellanlandning för mig också. Ska vidare söderut.

Polispådraget försenade mitt flyg såpass att jag missade mitt anslutningsflyg. 9 timmar på Schiphol istället. Karma?
Uppdatering. Första flyget jag delade med den deporterade ”afghanen” blev försenat så jag missade anslutningsflyget. 9 timmar i Amsterdam blev 11. Sen tappades min resväska bort. Ingen vet var den är. Har varit tvungen att jobba ikapp timmarna jag förlorade, trots att jag fick köpa en ny flygbiljett med senare hemresa så jag har inte ens haft tid att köpa nya underkläder.

Så går det när man gottar sig i andras deportation. Jag är trött och mina strumpor luktar satan. Fick ett hål i plånboken av den tillkommande flygbiljetten. Karma deluxe.

Det var värt det och jag vill inte göra något ogjort. Om ni inte hör av mig imorgon så har planet störtat.

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...