Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag körde med en sån i ett års tid. Kändes riktigt coolt. Men det var för 10 år sedan.
Du menar alltså att det har funnits fungerande tellurar till mobil? fan det hade jag köpt direkt.. Liksom bara för att?Jag körde med en sån i ett års tid. Kändes riktigt coolt. Men det var för 10 år sedan.
ISMO hade liknande problem också...Upplevde samma mellan Indiana och Michigan våren 2001(?). Vi steg upp klockan 5, åkte 5:30 från South Bend i Indiana. Och var framme i Niles, Michigan 25 minuter senare 6:55, parkerade och på jobbet 07:00.
Åkte från jobbet i Niles 1700 och var i South Bend 1625.
Håller med. Kändes billig men ljudet var riktigt bra. Jag hade min iphone med ”gammal telefon” ringsignal och drog fram den ur min beiga trenchcoat(blottarrock) på stan. Fick en del roliga blickar.Jag hade en sån lur i bilen ett tag, tyvärr var den väldigt plastig och lätt
(jag fick den som gåva för att jag prenumererade på någon tidning)
Men den hade ju fördelen att man fick högtalare och mic där dom skulle vara och slapp plocka telefonen ur hållaren, bra ljud åt båda hållen, dom som konstruerade orginalet visste vad dom gjorde, reducerade bakgrundsljudet enormt.
Folk tittade dock konstigt på en när man satt med en vanlig telefonlur

Håller med. Kändes billig men ljudet var riktigt bra. Jag hade min iphone med ”gammal telefon” ringsignal och drog fram den ur min beiga trenchcoat(blottarrock) på stan. Fick en del roliga blickar.
Letade frenetiskt efter ett yuppieskal men då fanns det bara till iphone 3 och 4. Jag hade precis köpt iphone 5.
View attachment 482081

Skulle det inte vara 1.5 grader varmare för några år sedan?Timern som aldrig blir klar.![]()
Climate Clock
climateclock.world
New York september 2020
View attachment 482092
Seoul maj 2021
View attachment 482093
Glasgow juni 2021
View attachment 482094
Idag på deras hemsida
View attachment 482095
Dags att skynda på. Vi har bara 6-7 år på oss!
Den här fick mig att le.
![]()
Jim Jefferies new special Sweden eugenics 😂 #jimjefferies #comedy #standupcomedy #lol #funny #joke
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.youtube.com
Jo, den var lite oväntad.Haha, det var ju en bra slutkläm...

Det fenomenet har pågått i vart fall sedan 60-talet. Klimatförändringarna verkar inte gå så fort som gemene man tror. En stark lobbyverksamhet gör skillnad.Skulle det inte vara 1.5 grader varmare för några år sedan?
De där målstolparna springer hela tiden några år framåt.
Mjoh, de senaste åren har det väl inte varit någon direkt temperaturökning alls heller. Men det är svårt att skrämma plebejerna med "Allt ser ganska okej ut" så det kan man ju inte säga.Det fenomenet har pågått i vart fall sedan 60-talet. Klimatförändringarna verkar inte gå så fort som gemene man tror. En stark lobbyverksamhet gör skillnad.
Look what I found on Etsy: https://www.etsy.com/se-en/listing/1125865739/tie-fighter-pilot-motorcycle-helmet?ref=share_v4_lxFör extra posörpoäng vid korvmojjen.
![]()
Venom symbiote Motorcycle Helmet. DOT&ECE Certified. - Etsy
This Motorcycle Helmets item by Ghostbikernet has 2934 favorites from Etsy shoppers. Ships from Nokomis, FL. Listed on Jan 20, 2024www.etsy.com
- Ja, eller den jag skulle ha valt:Look what I found on Etsy: https://www.etsy.com/se-en/listing/1125865739/tie-fighter-pilot-motorcycle-helmet?ref=share_v4_lx
Frään!!
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |