Vad fick dig att le idag?

Där vid 7.5km är det ju uppför en bit...

ÅAS är nog den sträckan välkommen när man ska cykla hem....

Jag var på väg hem. Gårdagen var lite kämpigare. Fast även denna dagen tog ut sin rätt för jag var upp i bergen innan och sedan efter backen runt 30 km plat mark innan jag är hemma men nu har jag dragit ner på tempot, stannat för kaffe, ölpause och nu McDonalds.

Cyklade ungefär så långt man kan cykla upp mot Mount Apo.

När jag var ute med hunden såg jag att någon hade spelat skoterspårs-roulette med en cross.

Följer man rätt spår så bär det bra, men väljer man ett spår som bara är kört en gång i kallsnö så gör man en ofrivillig "Superman" över styret och åker hem och eventuellt byter gaffelben sen....

Det finns några spår att välja på över sjön...

När jag var ute med hunden såg jag att någon hade spelat skoterspårs-roulette med en cross.

Följer man rätt spår så bär det bra, men väljer man ett spår som bara är kört en gång i kallsnö så gör man en ofrivillig "Superman" över styret och åker hem och eventuellt byter gaffelben sen....

Det finns några spår att välja på över sjön...
Enda gången jag provat den sporten körde jag Suzuki K50. Det gjorde att jag fick nöja mig med att andas ut väldigt hastigt när jag vek mig över styret och sen hade jag en stunds återhämtning innan jag kunde baxa tillbaka fordonet till fastare spår.

Enda gången jag provat den sporten körde jag Suzuki K50. Det gjorde att jag fick nöja mig med att andas ut väldigt hastigt när jag vek mig över styret och sen hade jag en stunds återhämtning innan jag kunde baxa tillbaka fordonet till fastare spår.

Jag provade också det på mopedtiden, kompisen sa att han bara såg skosulorna sticka upp ur snön. (djup och mjuk snö, vi körde på ett plogat spår, men jag bommade i en kurva)

Samma resa i dag hade slutat med att man hade gjort illa sig ordentligt.

Jag provade också det på mopedtiden, kompisen sa att han bara såg skosulorna sticka upp ur snön. (djup och mjuk snö, vi körde på ett plogat spår, men jag bommade i en kurva)

Samma resa i dag hade slutat med att man hade gjort illa sig ordentligt.
Samma resa hade inte hänt idag beroende på att jag gjorde den då.

• Gilla
Reaktioner: GuW
Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda