Vad fick dig att le idag?

Någon annan som testat no name vispgrädde? :va

20221205-150232.jpg
Vispgrädde är för mig 36% eller 40%. Har aldrig tyckt om iden att bära hem mer vatten.

Last edited:
Måste du lägga till numret i kontaktlistan och sen blockera kontakten?
Det måste man på iPhone, jag hittar inget annat sätt iaf, dumt.
Jo fick lägga till först .Om de har ringt en gång så kan man blockera det på numret som ringt .Jo är lite dumt

Har ju skrivit innan om Noa/Säpo och nu är det storbråk igen me hon Staaf - en blondin som inte ser ut som alla andra kvinnor där :rofl

Gubbarna slåss ju om stumpan , normalkärringarna har flaskbottenbrillor o jeans kombinerat me kjol,blus toppat me skinnjacka på Noa/Säpo

Inavel

Lite underhållning på morgonkvisten :3freak , en del av personalen b.la våran rikspolischef RPC Thornberg var med i denna story - han var Säpochef under delar av detta (drama)

Ni skall icke vara förvånande :rofl

Samma idioter håller nu på med en blondin

:hihi

Last edited:
Har ju skrivit innan om Noa/Säpo och nu är det storbråk igen me hon Staaf - en blondin som inte ser ut som alla andra kvinnor där :rofl

Gubbarna slåss ju om stumpan , normalkärringarna har flaskbottenbrillor o jeans kombinerat me kjol,blus toppat me skinnjacka på Noa/Säpo

Inavel
- Nu är du ute o snurrar i neverland igen : )
Tvärtom så finns det gott om fina damer där, och trevliga dessutom.

Flygvapnet flög över med sin Julgran här, samtidigt som jag griljerade en skinka inne i ugnen, när jag kom in lagom kall och miserabel var skinkan klar och det blev en rejäl skinkmacka med varm skinka och kaffe...

Det är julstämmning!

Flygvapnet flög över med sin Julgran här, samtidigt som jag griljerade en skinka inne i ugnen, när jag kom in lagom kall och miserabel var skinkan klar och det blev en rejäl skinkmacka med varm skinka och kaffe...

Det är julstämmning!
Här i Enköping får vi mest bara lite bandvagnskaravaner och brattabratta i skogen. Hade varit mysigt med lite låga jaktflyg med.

Här i Enköping får vi mest bara lite bandvagnskaravaner och brattabratta i skogen. Hade varit mysigt med lite låga jaktflyg med.

Ja, vi blev ju av med I20 och mesta delen av den militära närvaron i Umeå (vi har kvar CNBR och lite verkstad) så det årliga besöket från F21 (där jag lumpade) är välkommet.

Men såg man nyheterna i går så verkar det ju som att det ska satsas på försvaret igen, den eviga freden varade inte och särintresset blev ett riksintresse.

Tyvärr så sålde dom ju ut det mesta här när dom la ner, så det blir väl svårt att återstarta något i större skala, men I19 har ju utbildat värnpliktiga här, så det kan man kanske tänka sig att ta upp igen i lagom skala.

Glöm inte lastbilar. Det är satan vad med lastbilar de har nu. Kan snart starta ett åkeri vid sidan av

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D