Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste du lägga till numret i kontaktlistan och sen blockera kontakten?Fick sms från nån försäljare att jag skulle bli uppringd i veckan och de skrev från vilket nr med .Perfekt bara och spärra det nr
Jo fick lägga till först .Om de har ringt en gång så kan man blockera det på numret som ringt .Jo är lite dumtMåste du lägga till numret i kontaktlistan och sen blockera kontakten?
Det måste man på iPhone, jag hittar inget annat sätt iaf, dumt.
, en del av personalen b.la våran rikspolischef RPC Thornberg var med i denna story - han var Säpochef under delar av detta (drama)

- Nu är du ute o snurrar i neverland igen : )Har ju skrivit innan om Noa/Säpo och nu är det storbråk igen me hon Staaf - en blondin som inte ser ut som alla andra kvinnor där
Gubbarna slåss ju om stumpan , normalkärringarna har flaskbottenbrillor o jeans kombinerat me kjol,blus toppat me skinnjacka på Noa/Säpo
Inavel
- Javisst, men du har uppenbarligen inte fått se dem.
- Javisst, men du har uppenbarligen inte fått se dem.

Här i Enköping får vi mest bara lite bandvagnskaravaner och brattabratta i skogen. Hade varit mysigt med lite låga jaktflyg med.Flygvapnet flög över med sin Julgran här, samtidigt som jag griljerade en skinka inne i ugnen, när jag kom in lagom kall och miserabel var skinkan klar och det blev en rejäl skinkmacka med varm skinka och kaffe...
Det är julstämmning!
Här i Enköping får vi mest bara lite bandvagnskaravaner och brattabratta i skogen. Hade varit mysigt med lite låga jaktflyg med.
Glöm inte lastbilar. Det är satan vad med lastbilar de har nu. Kan snart starta ett åkeri vid sidan avHär i Enköping får vi mest bara lite bandvagnskaravaner och brattabratta i skogen. Hade varit mysigt med lite låga jaktflyg med.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |