Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får byta ut mot Tinder om man skickar bilden till vuxna...![]()
Den loggan saknades ju, kanske ska stå ”Joy” på den ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
1 NereSka ringen vara uppe eller nere på muggen för det tredje könet![]()
Ska ringen vara uppe eller nere på muggen för det tredje könet![]()
Säkert att hen inte sket?Dottern försökte lära mig att fälla ner ringen efter mig. Jag kontrade med att det är hon som borde fälla upp ringen efter sig så att jag kan pinka direkt.
Som svar på frågan så har jag sett en bög kissa utomhus, sittande på huk som en tjej trots att den hade quken kvar.
Säkert att hen inte sket?
Vetefan hur det blir. Hänger inte med i lingot längre.Om en person med penis anser sig vara kvinna är det väl en transperson och inte en bög?
En utav de f.d. bröderna Wachowski (Matrix bl.a.) bytte ju kön och gifte sig med en kvinna. Är hen då lesbisk eller blir det något annat?Vetefan hur det blir. Hänger inte med i lingot längre.
Är personen lesbisk om den attraheras av kvinnor?
Är personen heterosexuell om den attraheras av män?
Jag skulle nog säga att personen är homosexuell om det nu var en biologisk man som attraheras av andra biologiska män oavsett om denne person anser sig vara ett bord eller en kvinna.
På ämnet kön.
Lyssnade på radio igår där det pratades om förlossning. Den födande personen skulle känna trygghet så hen fick en bra upplevelse var budskapet.
Vad ända in i glödheta helvete!? Den födande KVINNAN ska känna trygghet så HON får en bra upplevelse.
Så vitt jag vet är testosteron som könshormon förhindrande en graviditet. Samt att de som byter juridiskt kön blir steriliserade vid bytet (där kan jag ha fel, vet att det debatterades om steriliseringen)
Vad är nästa grej, en kvinna som identifierar sig som man vägrar mammografi för att hon blir kränkt av kallelse. Får bröstcancer och gråter ut i Aftonbladet?

|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!