Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att ha co-pilot är underbart när denne är med på noterna.Glad o glad?
Men dom första 15 milen med särbon på för andra gången på tunderacen gick som smort trots förhållandevis raskt tempo på småvägar som brudfjällsvägen och vidare till långed osv osv?.
Helt kolungt bak på bönpallen oavsett nedlägg eller inbromsningar?.
Enda klagan var att fötterna somnade? så jag får investera i sänkta passagerar fotpinnar.
Annars älskade hon när vi åkte om en del andra utan skjuts? på småvägarna.
Visstifan???? jag har gått ned 6 kg på 7 dagar? bara 10 kg kvar ned till 100 strecket???

Gixxxer e tjejmoppar?Bandit, kaffe och vanlijmunk vid Stjärnsundskiosken. Två läderpyjamaser checkar in med ÄKTA sporthojar dvs gixxer1000 etc med "lite" klistermärken här och där. Noterade stillsamt att en av de två clip-on-hojarna också körde med DIABLO SUPERCORSA SP – V3 framdäck och hade lika breda chicken strips som jag. Om det är någon här som känner igen sig ber jag om ursäkt - men lite skämmigt lär det väl ändå vara att ha lika breda chickenstrips som en gammal fet gubbe på en "tjejhoj".![]()
De där milen bakpå gav mersmak?Vtf min sambo sitter o kollar på sporthojar på Youtube och ställde frågan om hon inte kan börja övningsköra???
Good vibrations!De där milen bakpå gav mersmak?

Jamenförfan, köp henne nån gammal 600cc sporttourer som CBR600F och övningskör.Vtf min sambo sitter o kollar på sporthojar på Youtube och ställde frågan om hon inte kan börja övningsköra???

Skulle jag använt det skulle jag vatt glad? men tyvärr....cocaine, its a hell of a drug.
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!