Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gänget med småkids som cyklade förbi huset precis när jag startade upp bågen för att ge mig ut att köra. De stannade utanför och stod förväntansfullt kvar där medan jag lät hojen stå på tomgång för att ta på mig hjälm och handskar. Då tog den ena mod till sig och ropade "Kan du inte revva motorn lite när du kör iväg??"Självklart svarade jag och gav dem två drag på gasrullen som försmak
Vänder upp bågen, börjar köra ut, samtliga står nu luftgasar frenetisk
Varvar till ordentligt, bågen ylar och avgasknallar och har sig så det står härliga till, ungarna tjuter av lycka
![]()
![]()
![]()
Jag säger som Gert Fylking ÄNTLIGEN
https://omni.se/kallor-mp-overvager-att-lamna-regeringen/a/0nPW26
Hoppas de lämnar i BullShitCity oxå![]()
Sporthojskollektivet hoppas att det var R1:an som skulle rastas pga den ylade när den varvades, bådar gott för den framtida återväxten![]()
Jag säger som Gert Fylking ÄNTLIGEN
https://omni.se/kallor-mp-overvager-att-lamna-regeringen/a/0nPW26
Hoppas de lämnar i BullShitCity oxå![]()
Det där är ju bara tomma hot. Varför skulle dom lämna ifrån sig den oproportionerligt stora makt de har nu? Det skulle dessutom kunna leda till omval och då trillar dom sannolikt utanför spärren.
Det där är ju bara tomma hot. Varför skulle dom lämna ifrån sig den oproportionerligt stora makt de har nu? Det skulle dessutom kunna leda till omval och då trillar dom sannolikt utanför spärren.
Gänget med småkids som cyklade förbi huset precis när jag startade upp bågen för att ge mig ut att köra. De stannade utanför och stod förväntansfullt kvar där medan jag lät hojen stå på tomgång för att ta på mig hjälm och handskar. Då tog den ena mod till sig och ropade "Kan du inte revva motorn lite när du kör iväg??"Självklart svarade jag och gav dem två drag på gasrullen som försmak
Vänder upp bågen, börjar köra ut, samtliga står nu luftgasar frenetisk
Varvar till ordentligt, bågen ylar och avgasknallar och har sig så det står härliga till, ungarna tjuter av lycka
![]()
![]()
![]()
Du har nog tyvärr rätt
Men bara att de diskuterar avhopp och att åsikterna går isär inom "regeringen" gör mig glad![]()
Det kommer de inte göra. Tyvärr. Säger som den store allfadern: Det är bara käbbel.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |