Vad fick dig att le idag?

Att äntligen få ta den första hoj turen på 15mil i +4° helt underbart, kan verkligen inte förstå att psykiska sjukvården inte skriver ut mc åkning i stället för psykofarmaka?

Bäst att förtydliga.. jag lider varken av depression eller äter psykofarmaka. Men mår galet bra a. Hojåka:tummenupp

Dom nya hantagsvärmarna förhöjde njutningen ytterligare ett antal % utan tvekan. Nya TomTomen verkade fungera aldeles utmärkt och hittade både vägen bort som vägen hem. Otroligt:D

Last edited:
Similar stable behaviour...

[video]https://dailypicdump.com/media/1c6ea0a4-5f28-4111-90a8-a0844cba6452.mp4[/video]

En del företag försöker "hjälpa till" i dessa kristider.
Idag kom ett mail från Dustin med rubrik "Allt du behöver för ditt hemmakontor".
Med bla det här:
Skärmklipp.PNG

:hihi Kusligt hur väl dom känner mig.

En del företag försöker "hjälpa till" i dessa kristider.
Idag kom ett mail från Dustin med rubrik "Allt du behöver för ditt hemmakontor".
Med bla det här:
View attachment 453104

:hihi Kusligt hur väl dom känner mig.

Skämt åsido, gamingstolar är oftast fruktansvärt bra, förmodligen för att somliga tillbringar 18 timmar om dygnet i dom...

Vi har ett par såna på amatörradioklubben, och jag tillbringade en hel natt sittandes i en under en tävling vi deltog i, jag var nog mindre sliten efter det än efter 4 timmar på en vanlig kontorsstol

Skämt åsido, gamingstolar är oftast fruktansvärt bra, förmodligen för att somliga tillbringar 18 timmar om dygnet i dom...

Vi har ett par såna på amatörradioklubben, och jag tillbringade en hel natt sittandes i en under en tävling vi deltog i, jag var nog mindre sliten efter det än efter 4 timmar på en vanlig kontorsstol

Håller med. :tummenupp
Jag har haft en men fick göra mig av med den då det blev lite för många timmar i den och frun inte godkände "den är skön"-argumentet... :rodnar

:fyllisar
083523b4ba1e6de18e03c9513da7647d.jpg

Last edited:
Att äntligen få ta den första hoj turen på 15mil i +4° helt underbart, kan verkligen inte förstå att psykiska sjukvården inte skriver ut mc åkning i stället för psykofarmaka?

Bäst att förtydliga.. jag lider varken av depression eller äter psykofarmaka. Men mår galet bra a. Hojåka:tummenupp

Dom nya hantagsvärmarna förhöjde njutningen ytterligare ett antal % utan tvekan. Nya TomTomen verkade fungera aldeles utmärkt och hittade både vägen bort som vägen hem. Otroligt:D
Har känt samma i 40 säsonger nu ( trodde det var något fel på mej) Torben

Skickat från min POT-LX1 via Tapatalk

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma