Vad fick dig att le idag?

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Att äntligen få ta den första hoj turen på 15mil i +4° helt underbart, kan verkligen inte förstå att psykiska sjukvården inte skriver ut mc åkning i stället för psykofarmaka?

Bäst att förtydliga.. jag lider varken av depression eller äter psykofarmaka. Men mår galet bra a. Hojåka:tummenupp

Dom nya hantagsvärmarna förhöjde njutningen ytterligare ett antal % utan tvekan. Nya TomTomen verkade fungera aldeles utmärkt och hittade både vägen bort som vägen hem. Otroligt:D
 
Last edited:

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Similar stable behaviour...


[video]https://dailypicdump.com/media/1c6ea0a4-5f28-4111-90a8-a0844cba6452.mp4[/video]
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
En del företag försöker "hjälpa till" i dessa kristider.
Idag kom ett mail från Dustin med rubrik "Allt du behöver för ditt hemmakontor".
Med bla det här:
Skärmklipp.PNG

:hihi Kusligt hur väl dom känner mig.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
En del företag försöker "hjälpa till" i dessa kristider.
Idag kom ett mail från Dustin med rubrik "Allt du behöver för ditt hemmakontor".
Med bla det här:
View attachment 453104

:hihi Kusligt hur väl dom känner mig.

Skämt åsido, gamingstolar är oftast fruktansvärt bra, förmodligen för att somliga tillbringar 18 timmar om dygnet i dom...

Vi har ett par såna på amatörradioklubben, och jag tillbringade en hel natt sittandes i en under en tävling vi deltog i, jag var nog mindre sliten efter det än efter 4 timmar på en vanlig kontorsstol
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Skämt åsido, gamingstolar är oftast fruktansvärt bra, förmodligen för att somliga tillbringar 18 timmar om dygnet i dom...

Vi har ett par såna på amatörradioklubben, och jag tillbringade en hel natt sittandes i en under en tävling vi deltog i, jag var nog mindre sliten efter det än efter 4 timmar på en vanlig kontorsstol

Håller med. :tummenupp
Jag har haft en men fick göra mig av med den då det blev lite för många timmar i den och frun inte godkände "den är skön"-argumentet... :rodnar
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
:fyllisar
083523b4ba1e6de18e03c9513da7647d.jpg
 
Last edited:

Varberg2018

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2018
Ort
Varberg
Hoj
Suzuki vx800
Att äntligen få ta den första hoj turen på 15mil i +4° helt underbart, kan verkligen inte förstå att psykiska sjukvården inte skriver ut mc åkning i stället för psykofarmaka?

Bäst att förtydliga.. jag lider varken av depression eller äter psykofarmaka. Men mår galet bra a. Hojåka:tummenupp

Dom nya hantagsvärmarna förhöjde njutningen ytterligare ett antal % utan tvekan. Nya TomTomen verkade fungera aldeles utmärkt och hittade både vägen bort som vägen hem. Otroligt:D
Har känt samma i 40 säsonger nu ( trodde det var något fel på mej) Torben

Skickat från min POT-LX1 via Tapatalk
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top