Vad fick dig att le idag?

Det är förvisso sant, men på något sätt känns det ändå som att Löfven nästan tar priset i fråga om otydlighet. Hans svammel är ju inte ens sammanhängande, han kan knappt ens formulera kompletta meningar. Det är bara en massa ord i slumpartad följd, det betyder ingenting och har ingenting med den ställda frågan att göra. Politiker rent allmänt må vara duktiga på att vara otydliga och gömma sig bakom svammel och floskler, men med Löfven känns det mer som att hans svamlande snarare beror på att han inte förstår bättre... Och med tanke på att det är han som styr landet så blir det bara tragiskt...
Lövet är en solklar benzo och alkoholtorsk. Jag känner igen dom flesta tecknen. Fast hans mor drack garanterat under graviditeten också, ansiktsdragen är typiska för ett alkoholskadat foster. Ryggdunkar man tillräckligt hårt och ofta kan man gå hur långt som helst.

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Lövet är en solklar benzo och alkoholtorsk. Jag känner igen dom flesta tecknen. Fast hans mor drack garanterat under graviditeten också, ansiktsdragen är typiska för ett alkoholskadat foster. Ryggdunkar man tillräckligt hårt och ofta kan man gå hur långt som helst.

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Skulle han inte blivit statsminister skulle han varit Säpoman eller underättlseman med
den grundningen

:rofl

Sämre har man haft det tre på morgonen.

20180901-032846.jpg

Testat Speedway idag :) En sak som gjorde särskilt intryck var hur jobbigt det var :näsblod Man tänker nog att en motorsport inte är sådär enormt ansträngande, men efter bara ett par varv där man desperat försökte bryta ner hojen i kurvorna och få bakändan att sticka ut så var jag kraftigt andfådd och trött som få :3freak Sjukt kul dock, definitivt en annorlunda upplevelse! :banana Fick dessutom till ett par riktigt sjysta ställ så till och med instruktörerna jublade :yoparty :D

Testat Speedway idag :) En sak som gjorde särskilt intryck var hur jobbigt det var :näsblod Man tänker nog att en motorsport inte är sådär enormt ansträngande, men efter bara ett par varv där man desperat försökte bryta ner hojen i kurvorna och få bakändan att sticka ut så var jag kraftigt andfådd och trött som få :3freak Sjukt kul dock, definitivt en annorlunda upplevelse! :banana Fick dessutom till ett par riktigt sjysta ställ så till och med instruktörerna jublade :yoparty :D

Vidare på det spåret!
När kommer el-speedway och hur rejält kommer eldrivna hojar klå de gamla stånkarna? :rock :crash

(Tanken slog mig när jag nyligen läste en artikel på SVT Nyheter om att Vetlanda körde oavgjort. 3-4 gånger nämndes Vetlanda, men det nämndes aldrig vilka de körde emot. Farsan hade däremot stenkoll på det (Västerås))

David Hellenius vann nyligen Kristallen (2018).
Det gjorde han även 2017, 2015, 2014, 2013.
Samt var nominerad 2016, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006 bland få andra.

Och så undrar kompisar och kollegor varför jag inte ägt en TV sedan 2008... :7peta

Vidare på det spåret!
När kommer el-speedway och hur rejält kommer eldrivna hojar klå de gamla stånkarna? :rock :crash

(Tanken slog mig när jag nyligen läste en artikel på SVT Nyheter om att Vetlanda körde oavgjort. 3-4 gånger nämndes Vetlanda, men det nämndes aldrig vilka de körde emot. Farsan hade däremot stenkoll på det (Västerås))
Västervik.

Ja, och den värmer fortfarande mitt varmvatten!:tummenupp

Vilket gör att det känns ännu bättre att jag inte valde bergvärme nu när elpriset fördubblas! :tummenupp

Altanen klar och el framdragen dit det ska. I år ska fasen utebelysningen vara fixad innan kylan kommer.

Mindre än en vecka kvar till valet. Lite tjafs på det och sedan slipper vi dom i nästan fyra år.:banana

Råkade plussa ditt inlägg av misstag medan jag försökte begripa vad exakt det var du menade.
Vilka är "dom" och på vilket sätt slipper vi dem?

Last edited:
Elen klar till 75% på altanen. Resterande kanske blir av ikväll.

Igår fick jag 10 kvadrat trädgårdsplattor sålda utan knussel till begärt pris. Ett dygn efter att annonsen kommit ut.

Idag blev släpet godkänt vid efterkontrollen. Det hjälpte att justera bromsbackarna.:)

Ska man köpa sig en lott, tro?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...