Vad fick dig att le idag?

Svetsarsteffe for president!

"Rikspolischefen...eee e rikspolischef, å e åe det ska han fortsätta vara."

Tanken på trafikanter som får en tillrättelse av mina nya signalhorn . Har testat dem : skapligt "brööl" i dom
:D

Min första egenhändigt gjorda öl nu äntligen färdigjäst på flaska. Så pass mycket att en flaska sprängdes.

Definitivt ingen nybörjaröl, men smakar riktigt jävla gott!

När min universitetspraktikant överräckte blommor och vin (inte bin) som tack för handledningen under examensarbetet : )

Min första egenhändigt gjorda öl nu äntligen färdigjäst på flaska. Så pass mycket att en flaska sprängdes.

Definitivt ingen nybörjaröl, men smakar riktigt jävla gott!

Väkommen till hembryggarträsket! Öl as you know it will never be the same again :) :fyllisar

Motorcyklar, många motorcyklar på gatorna.
Trafikflödet har varit lite väl enformigt i åtta månader.

18558803_10211809780696669_6739805933192869796_o.jpg

Varit och sett Raised Fist precis :yoparty
Ytterligare en grej att bocka av på min Bucket list :)

Ovanligt mycket bilar som flyttade på sig på väg till jobbet idag.
Och en civilpolisbil med blåljus. :hihi

Var ute för någon dag sedan och motionerade den BSR trimmade 2.5T och fick en T3 bakom mig på motorvägen.Låg i precis 140 km/h när han plötsligt sticker förbi och jag tror han då låg på 170 km/h.Ser precis efter detta en figur stå uppe vid ett broräcke och strax efter så vräker sig en mc polis förbi i full fart och T3:an blir invinkad.Där åkte garanterat det körkortet och själv körde jag hem väldigt glad. :crash

Ett förmodat moppefucko stod på andra sidan huset och varvade och varvade sin scooter.
Efter tio minuter var jag tvungen att gå och titta om han försökte döda den eller hade fel på drivningen, alt försökte börna.

Visade sig vara en kille med lövblås :rodnar

Ett förmodat moppefucko stod på andra sidan huset och varvade och varvade sin scooter.
Efter tio minuter var jag tvungen att gå och titta om han försökte döda den eller hade fel på drivningen, alt försökte börna.

Visade sig vara en kille med lövblås :rodnar

Det är inte lätt att vara en grinig gubbe när synen börjar svika.:D:):(:gnissla

Känslan av att börja njuta litet av att köra på grus. Väl investerade hundralappar på Gröndal igår som resulterade i bland annat medelsvår träningsvärk i benen idag.

Stort tack till instruktörerna! :tummenupp

Förare av lövblås är på alla vis en jämställd livsform med moppefucko.

Bara helt utan eventuella uppsidor...

Back