Vad fick dig att le idag?

I dessa (jul)tider då mer och mer energi tycks läggas på kosmetika, polering och en fin, glättig fasad både på sociala forum och i fikarum fick begreppet
"undvik att jämföra din insida med andras utsida" mig att le.

Ok, jag kanske är mer påverkad av julstämning och såna jolmigheter än jag erkänner...

God jul tillsvidare!

svenska polisar e såååå svaga dom inte kan trycka på avträkkaren på en pistol ler än ler bara ler...

En anmälare anser att den annars välhyllade "Barna Hedenhös" uppmanar till vandalism efter en scen där rollfigurer slår sönder museiföremål.
"Det är brottsligt och mycket opassande i ett barnprogram", skriver en anmälare om måndagens avsnitt.
– Det är att ta i. Det här är fiktion. Det fanns inte trädraketer på stenåldern heller, säger Johanna Gårdare, projektledare på SVT.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article18067372.ab

Haha var precis och handlade engeridryck på willys och hon i kassan frågar om jag har leg, då svara jag ja det har jag, då säger hon nej det behövs inte det är 15 års gräns på dessa.
Hon tvivlade på om jag ens var 18 år...

Haha började skratta lite, man är ju 24 år och är gift...

Satte in lillen i bilbarnstolen (han är snart 1 år gammal). Startar bilen och radion går igång med Metallica - The Memory Remains. Lillen börjar head-banga :metal

Last edited:
Satte in lillen i bilbarnstolen (han är snart 1 år gammal). Startar bilen och radion går igång med Metallica - The Memory Remains. Lillen börjar head-banga :metal

Jag hoppas att det var den rätta versionen, med Marianne Faithfull.
Annars måste du nog adoptera bort honom och knulla till en bättre avkomma:högakrav

När jag hittade att min dump på bilen läckte och lyckades få den bra så den gick lite mer än tidigare :)

Nu är min tyska lite ringrostig men bilderna talade ju en hel del bara dem. Men vad är de stora nackdelarna som inte framgick av videon? Något måste ju finnas eller har vi framtiden här?

Tvåtaktsolja (miljöskäl) eller mycket svåra tätningsproblem med motorolja.

Back