Vad fick dig att le idag?

Haha va ju otippat att de skulle göra en låt om norrländsk problemlösning!

Tycker dem är bra soundtrack när grottmäniskan i en ska fram

Jag gillar dem. ;)
Tung metall på svenska är i princip vad jag önskat mig sedan jag började lyssna på hårdrock.
 
Svenska Rammstein har dem ju kallats och de prickar ganska fint! Inte riktigt samma kaliber på scenshow

November är mer svensk stonerrock
 
Att jag gjorde inte bara mitt jobb utan även en kollegas jobb på en åtta-timmarsdag.
Kan bero på att semestern startar klockan 15:00 på fredag och jag har energi att jobba som ett svin helt plötsligt. :)
 
När vi ändå är inne på musik, Jens Mortensen som sjunger i Carnal Forge får mig att le rätt ofta! Jävla härlig pipa på den mannen. :)
 
ImageUploadedByTapatalk1387541717.349991.jpg

Servicesinnad som man är så hängde jag upp såna här lappar innan jag började jobba idag.

När jag sitter och äter lunch så ringer det. "Hej det här är gammeltant och jag måste ut och jag har en rullator så jag behöver använda hissen."
Jag: har du provat att trycka på knappen?
Tanten: det tänkte jag inte på, vänta lite.
Så hör man att telefonluren läggs åt sidan och så hörs ett hasande ljud som försvinner bort, är borta och kommer tillbaka.
Tanten: den fungerar, kan jag använda hissen då?
Jag: ja det går så bra så.
Tanten: tack så mycket.

Gulligt värre, hur ofta följer folk anvisningar på det viset?
 
View attachment 396663

Servicesinnad som man är så hängde jag upp såna här lappar innan jag började jobba idag.

När jag sitter och äter lunch så ringer det. "Hej det här är gammeltant och jag måste ut och jag har en rullator så jag behöver använda hissen."
Jag: har du provat att trycka på knappen?
Tanten: det tänkte jag inte på, vänta lite.
Så hör man att telefonluren läggs åt sidan och så hörs ett hasande ljud som försvinner bort, är borta och kommer tillbaka.
Tanten: den fungerar, kan jag använda hissen då?
Jag: ja det går så bra så.
Tanten: tack så mycket.

Gulligt värre, hur ofta följer folk anvisningar på det viset?

Jag skulle följa anvisningarna för jag vet vad det är för folk som jobbar med hissar. :D
 
Nåt är knas, idag kom det första vårtecknet! Jag blev plötsligt oerhört röksugen, och det blir jag bara på vårkanten. :)
 
Skaffade bikekatalogen för att ha nåt att bläddra i på dass...
Efter att ha ögnat igenom den lite snabbt kan jag ju iaf rätt lugnt konstatera att det bara är sådär 4 hojar jag är riktigt sugen på. :näsblod
Var lite sugen på aprilias rsv4-replikamoppe med. :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top