Vad fick dig att le idag?

Precis köpt hoj. Luspank så får väll se hur mycket åka det blir.

Men jag har iallafall hoj nu! :yoparty

Såhär såg vägen förbi huset ut igår.
DSC_0084[1].jpg
Såhär ser den ut idag.
DSC_0088[1].jpg

Termometern visar 2-3 plusgrader (SMHI sa att det med nöd och näppe skulle komma upp över 0 grader som varmast)

Fick tummen ur och passade på att installera en radio i ett köksskåp med tillhörande infällda högtalare. Har haft den liggande i kartong sedan i våras och nu när man är gräsänkling en vecka händer det grejer i lägenheten utan invändningar från hon som inte får använda mina verktyg.

Undrans om jag ska ta tag i den där vinkylen som skulle se så mycket bättre ut inbyggd och sätta upp de där LED-listerna bakom TVn?

Skönt att få vara ifred och fixa litet som JAG vill ha det! :)

Fick tummen ur och passade på att installera en radio i ett köksskåp med tillhörande infällda högtalare. Har haft den liggande i kartong sedan i våras och nu när man är gräsänkling en vecka händer det grejer i lägenheten utan invändningar från hon som inte får använda mina verktyg.

Undrans om jag ska ta tag i den där vinkylen som skulle se så mycket bättre ut inbyggd och sätta upp de där LED-listerna bakom TVn?

Skönt att få vara ifred och fixa litet som JAG vill ha det! :)

Är det så att du kommer få plocka ner eller göra om när hon kommer hem då, eller lagt kort ligger/uppsatt hylla sitter? :D

Är det så att du kommer få plocka ner eller göra om när hon kommer hem då, eller lagt kort ligger/uppsatt hylla sitter? :D

Tjae... Man kan ju inte ha 75mm stora hål i köket där det skulle suttit högtalare, eller hur? :tungan

Gällande vinkylen och LED så tänkte jag säga som hon brukar. -Men du, vi pratade ju om att vi skulle göra så.

Får se om hon fattar tycke för mina installationer.
Det är lättare att få förlåtelse än tillåtelse. Så det så!:tungan

Vad fick dig att le idag

Första turen för året avklarat. Ca fem mil i 5 plus. Skönt att vara igång igen!

Dave Moss svarade på en fråga jag ställt till honom.
Det var lite kul :)

Back