Vad fick dig att le idag?

Äntligen fick jag mitt gymkort!

Nu kan man göra lite mer än att bara cykla spinning och jogga runt stan :D

Sv: Vad fick dig att le idag

Jag mötte en varg på e18 utanför årjäng, maffigt jur!

Första träningen på evigheter. Fan vad gott det känns att ha kokt spaghetti som armar igen. Håller tummarna för en brutal träningsvärk imorgon, men sån tur har jag nog inte...

Hobbits verkar finnas på riktigt ändå...

steve1.jpg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16326011.ab

Jag föreställer mig att det är sånt som väntar mig när jag drar till boden...:hihi Skoterfärd till Lokala krogen som serverar hembränt, älg och hembränt, vill man ha en grogg så doppar de ett lingon i det hembrända någon sekund bara så att det inte blir för sött och utspätt... Och sen skotern tillbaka till regementet, vem som kör bestäms av fyllnadsgrad i förhållande till kompisstatus hos lokala sheriffen :D :banana

Stod och väntade på bussen och såg att solen(!) var på väg upp ur horisonten, ljuset kastades på höghusets en glassida som stod i knivskarpt konstrast mot den djupblå himmeln. På andra sidan byggnaden lyste månen som en rund ost.
Den vackraste morgonen på länge! Plus att det är fredag :)

Att det bara är en vecka kvar till att jag flyttar tillbaka till Täby igen..
Efter ett antal år på södra sidan så är det dax att flytta till RÄTT sida om stan igen... :D

YAY....

Stod och väntade på bussen och såg att solen(!) var på väg upp ur horisonten, ljuset kastades på höghusets en glassida som stod i knivskarpt konstrast mot den djupblå himmeln. På andra sidan byggnaden lyste månen som en rund ost.
Den vackraste morgonen på länge! Plus att det är fredag :)

Lutar åt en riktig kanondag. Det får bli en promenad i vårsolen :)

Första mars, fredagsmyst med min sambo. Rockkatten och hans nya sambo har fått vårtvätt och blivit polerade så nu är de redo för VÅÅÅÅÅÅÅÅR ...

Vårtvätt.jpg

Jag känner mig fysiskt stark och jävligt snygg idag! :banana
Känner mig lika snygg som jag tycker att jag är när jag druckit. Fast jag är nykter och på jobbet.

Mest för att jag fick komplimanger för hur jag ser ut från oväntat håll.

Vi skulle undersöka insidan på en motor idag och kollegan använde sig av en sån här kamera, typ för jag hittar ingen bättre bild.

Kamera.jpg
Det är alltså en probe man stoppar in i önskat hål och så ser man i displayen hur saker ser ut på insidan.
Man kan ta ett foto och spara det också.

Han tog en bild och frågade en annan kollega (Crille) vad han trodde det kunde vara för fel på motorn.
Crille vred och vände på bilden och sa: "fan va skumt det ser ut, vad är det för streck kors och tvärs över hela bilden?
"Det är hår, jag har fotat insidan på min näsa", svarade kollegan :rofl:rofl:rofl

Jag känner mig fysiskt stark och jävligt snygg idag! :banana
Känner mig lika snygg som jag tycker att jag är när jag druckit. Fast jag är nykter och på jobbet.

Mest för att jag fick komplimanger för hur jag ser ut från oväntat håll.

Du sa ju vad det var för jobb men jag var lite dimmig då. Så vavare?

Den här fick mig att garva från Gnesta till Södertälje:

Last edited:
Gick en solig promenad med en tjej jag träffar.

När promenaden nästan var över gav hon förslaget att åka och handla och sen laga mat ihop.

Det fick mig att le :)

Back