Vad fick dig att le idag?

Gips av från armbågen i tisdags förra veckan, idag en vecka senare så känner man att det finns hopp, det går att röra den hyfsat, och man kan nästan nå normala ändlägen, saknas några grader åt båda hållen....men ont gör det. :näsblod

Log ändå....det finns hopp om hojkörning på riktigt.

Tog en bild till min bantnings-/träningsdagbok (något jag gör med ett par dagars mellanrum för att förhoppningsvis kunna få fram någon typ av överskådligt bildspel över processen framåt slutet), och det såg fasen inte helt pjåkigt ut (jämfört med vad det brukade se ut som då:gnissla)... Kul med resultat!:)

Företaget "Tristar Clean Städservice AB"-s sätt att korta ner sitt firmanamn för att det ska bli mer internet-vänligt, och framför allt valet att skriva det på sin firmabil, fick mig att skratta högt i min ensamhet när jag låg bakom den när jag åkte genom Trollhättan :D

Hahahaha jag dör fan! :3freak:rofl

Är det samma färg men olika kulör, så är det ju bara att blanda så mycket man behöver.
Är man inredningsgay så kan man säkert bryta den till önskvärd kulör.

Blir en grå-grå kulör, al'a magnus & brasse.

Behöver en stor hink bar så alla golven får samma kulör, lite gay är man nog.:(

Det fick mig att hoppa jämfota av lycka igår, idag får det bara att le, men.... Jag testade mitt skinnställ igår, och det gick på, trots en oerhört inaktiv vinter! :banana Trodde det skulle bli riktigt stora problem att tråckla på det, men det gick alldeles suveränt! Pluspoäng till mig som inte pluffsat till mig allt för mycket över vintern! :tummenupp

Löneförhöjning retroaktivt på marslönen sen oktober! :banana

Eller som überchefen sa; mer pengar till blöjor...:rolleyes:

Hahahaha jag dör fan! :3freak:rofl

Vad tror du tanterna valde för lätt-ihågkommet namn till hörcentralen? (det är ändrat nu)

Eller den amerikanske psykologen som specialicerade sig på samtalsterapi med våltäktsoffer therapist.com

Båda var med på något massutskickat mail för tio år sedan med topp tio sämsta adresserna, och på den tiden funkade alla länkar. :rofl

Det är inte aalltid man tänker på hur det blir

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...