Vad fick dig att le idag?

Jag har åkt på konferens i två dagar.... PÅ HOJ :banana

Fi faan va gött det var i morse att glida fram denna strålande morgon ut i stockholms skärgård och mötte inte mindre än 7 hojar :banana jag är ingen morgon människa men idag var en strålande underbar start på dagen som gav mig ett stort fånigt leende hela dagen.
Konferens.jpg

Last edited:
friday-original%20(1).jpg

Vår äldsta sket på toa för första gången idag. Ni som är föräldrar fattar vilken grej det är! :yoparty

Salt eller söt lakritssmak? :rolleyes:

Saltlakrits i mitten, tyvärr är det en massa vanlijkräm intryckt mellan kakhalvorna vilket gör att hela skiten smakar söt kaka med ton av lakrits i bakgrunden. Skulle ha varit tvärtom. Det får bli till att handla hem Starwarsglassen idag istället, där är lakritsen rejäl!

50016_starwars_new_medium.jpg

Hissen på jobbet är färdiginstallerad! Inget mer flås och stånk tre trappor i skinnställ om morgonarna... :banana

Saltlakrits i mitten, tyvärr är det en massa vanlijkräm intryckt mellan kakhalvorna vilket gör att hela skiten smakar söt kaka med ton av lakrits i bakgrunden. Skulle ha varit tvärtom. Det får bli till att handla hem Starwarsglassen idag istället, där är lakritsen rejäl!

Jag är laktosintolerant. Men tanken är god. ;-)

SMSet som sa att batteriladdaren hade kommit fram. :D Nu jävlar ska hojbatteriet laddas. Stack hem från jobbet vid 13 bara för att jag har sån jävla hojabstinens.

Fick ledigt från jobbet :)
Så nu planeras det för skidåkning :yoparty

Fan va gött!

Var iväg i Sälen förra veckan, riktigt härligt, speciellt med tanke på att jag för fyra veckor sedan började på ett nytt jobb.
Inte alla chefer som tillåter en att jobba tre veckor och sedan få en vecka ledigt :)

För att två företag slåss om mig gällande sommarvik. De kan gott slåss ett tag till! :hihi

Slutade jobba kl 13 idag. Cyklade hem och satte mig i soffan och funderade. Ska jag? Nja det e lite kallt. Men det hade varit trevligt. Klart som fan jag ska! På med nya stället, nya handskarna och nya stövlarna. Fan va snygg man e. Startade hojen och körde runt lite lugnt runt stan bara för att känna på allt. Log från öra till öra hela tiden. :banana :banana :banana Sen jag tog tungt kort har jag kört med tygställ, men nu har jag skinnställ. Det var över 20 år sen sist. En jävla skillnad i känsla. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT