Vad fick dig att le idag?

Last edited:
Påminner mig om en dag på jobbet häromsistens... Jag skämdes ganska rejält när jag leggade en tjej som ville köpa energidryck och hon visade sig vara född -83...:näsblod Saken var den att hon var utklädd och ansiktsmålad vilket gjorde det ganska svårt att avgöra hennes ålder, så jag skyller min fadäs på det:D

Hon tog det som en komplimang i alla fall:D

Heheh okeej! Men då är det förlåtet! :P
Men där stod jag, med diverse piercingar i ansiktet och trodde inte hon menade allvar ! Men ett gott skratt förlänger livet säger dem! :banana

Ja e 37 o måste visa legg på bolaget - ibland även när ja tjackar ett sixpack nödraketer på ica - det var en ica brud som blev jävligt knäckt o muttra om "lånat brorsans legg" i sommras :tuttar:)

Det kommer bli bra, men bered dig på några tuffa år.
När man ahr ett barn är man bara förälder på halvtid eftersom man kan turas om. Med TVÅ barn däremot.. Tja, tänk själv. Du kommer ha med dig minst ett barn var du än går :)

Som en självhäftande tamaguchi typ. Utan av-knapp.

Njae, jag tror nog faktiskt fortfarande att min sambo kommer få dra det stora lasset i det här fallet och det är hon medveten om. Men visst, det blir ju mer unge att hålla koll på :crash

Nåja, 15.50 tittade HAN ut åtminstone och jag fick minst sagt en chock när jag fick höra att det var en pojke. Jag har varit tvärsäker på att det var en tjej där inne, rummet är ju för fan till och med chockrosa!
Nåja, det är ju bara att måla om. Det är värre med namnförslag och klädinköp...

Bifogat

• DSC_0012.jpg
    DSC_0012.jpg
    215.3 KB · Visningar: 64
En får gratulera!

Ser ju till och med skapligt normal ut dessutom. :tummenupp

Haha, ja han är ju inte så lik sin far som tur är :)
Alla bebisar ser lite läskiga ut när de är små och så även denna men han var ganska söt för att vara nykläckt.
Lite oroväckande med hans enorma hårväxt dock, grabben hade polisonger större än den värsta sortens dansbands-nörd på 70-talet. Svarta. Jag är typ jävligt blond :va

När jag satte mig på min gamla trampbil och insåg att jag fortfarande fick hyfsat med plats och börja tänka på att slänga på en moppe motor ;)

Haha, ja han är ju inte så lik sin far som tur är :)
Alla bebisar ser lite läskiga ut när de är små och så även denna men han var ganska söt för att vara nykläckt.
Lite oroväckande med hans enorma hårväxt dock, grabben hade polisonger större än den värsta sortens dansbands-nörd på 70-talet. Svarta. Jag är typ jävligt blond :va

:brevbäraren

Sju dar in i november och jag tar fortfarande viffern till jobbet; *LYCKA*!

:banana:banana:banana

Njae, jag tror nog faktiskt fortfarande att min sambo kommer få dra det stora lasset i det här fallet och det är hon medveten om. Men visst, det blir ju mer unge att hålla koll på :crash

Nåja, 15.50 tittade HAN ut åtminstone och jag fick minst sagt en chock när jag fick höra att det var en pojke. Jag har varit tvärsäker på att det var en tjej där inne, rummet är ju för fan till och med chockrosa!
Nåja, det är ju bara att måla om. Det är värre med namnförslag och klädinköp...

Grattis Anders! Vilken grej! Kul med en av varje!

Jobbar hemma då skolan har studiedag. Två ungar på 5,5 och 8,5 år måste underhållas lite så jag skickade dem till affären för att köpa fika till oss. Lilltösen frågade om hon fick köpa godis eller leksak varpå jag tydligt sa nej. Stortjejen fick i ansvar att se till att inget sådant inhandlades varken för mina pengar eller hennes egna...

Hem kommer ungen med en gurka.. okeeeej... men hon ska inte äta den säger hon, det är ett svärd och så börjar hon fäktas med gurkan ... fasen vad jag skrattade åt det... men efter fem minuters svärdsfäktning började hon allt knapra i sig svärdet...

Svärdslukare som 5 åring..japp, min unge det rakt igenom ♥ Übercoola unge

Dessutom köptes gurkan för hennes egna pengar :D äntligen går veckopengen till något vettigt

Kollegans brallor sprack, 1 dm reva i baken. Han såg skitkul ut när han skulle demonstrera hur han skulle ta sig förbi receptionen utan att den snygga receptionisten fick se kallingarna... Hmm... när jag tänker på det, varför visade han MIG revan...? Nä, just det, jag är en av grabbarna. Så var det visst...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman