Vad fick dig att le idag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Tjejen berättade just för mig att vattnet gick och beräknat datum var för en dryg vecka sedan.
Så för ungefär 5 minuter sedan gick det upp för mig att vi ska ha barn, så där 9 månader senare :) Jag har ju känt till det så klart då det var planerat men det var först nu som det verkligen slog mig.
Två ungar, har folk överlevt sådana scenarion verkligen :va

Så nu ska jag packa en väska med kläder och åka och tanka bilen, ute i god tid som vanligt :D
Och jag som just satt och tänkte på hur gott det vore med en rom & cola, suck.

Edit/ Jag är övertygad om att det var färdknäppen som hjälpte till, på 5:e eller 6:e försöket :brinnerup
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Tjejen berättade just för mig att vattnet gick och beräknat datum var för en dryg vecka sedan.
Så för ungefär 5 minuter sedan gick det upp för mig att vi ska ha barn, så där 9 månader senare :) Jag har ju känt till det så klart då det var planerat men det var först nu som det verkligen slog mig.
Två ungar, har folk överlevt sådana scenarion verkligen :va

Så nu ska jag packa en väska med kläder och åka och tanka bilen, ute i god tid som vanligt :D
Och jag som just satt och tänkte på hur gott det vore med en rom & cola, suck.

Edit/ Jag är övertygad om att det var färdknäppen som hjälpte till, på 5:e eller 6:e försöket :brinnerup

Grattis. :tummenupp

BTW.
Ta med rom & colan
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
MUAHAHAHA. Lycka till! Ett barn är inget barn. Du förstår vad jag menar om sådär 3 månader.....

Ahh, jag förstår. Jag får be tjejen skicka brev med uppdateringar till mig om hur det går när jag befinner mig i en annan världsdel :gnissla

NU börjar jag bli nervös, antagligen just därför jag har förträngt detta scenario in i det sista.
Pappaledighet here i come :yoparty Åtminstone de första 10 dagarna som är kutym :Bugar

Grattis. :tummenupp

BTW.
Ta med rom & colan

Tjejen kan ju köra, det är bara 5 mil till bb och jag har hört att man fokuserar extra bra på körningen med värkar: http://www.aftonbladet.se/wendela/article13879308.ab
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
NU börjar jag bli nervös, antagligen just därför jag har förträngt detta scenario in i det sista.
Pappaledighet here i come :yoparty Åtminstone de första 10 dagarna som är kutym :Bugar

Det kommer bli bra, men bered dig på några tuffa år.
När man ahr ett barn är man bara förälder på halvtid eftersom man kan turas om. Med TVÅ barn däremot.. Tja, tänk själv. Du kommer ha med dig minst ett barn var du än går :)

Som en självhäftande tamaguchi typ. Utan av-knapp.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bad min kompis att googla 2 girls 1 cup:rofl :rofl :rofl Borde ha filmat honom, jag skrattar så att jag dör här:rofl :rofl

Edit: Nu ligger han i fosterställning och tittar tomt in i hörnet:D:D:D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ta "One guy one jar" när ni ändå e igång.

Tack för tipset, ska filma honom denna gången! Tror dock inte att han faller för det denna gången, två gånger på en kväll...:D
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
35292.jpg
 

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Ort
Garaget / Landskrona
Hoj
Stor blågrön sak
Att jag fick visa leg. när jag tidigare idag köpte en energidryck. :D
Skratta så tårarna rann, kassörskan skämdes som fan när hon titta på körkortet :banana
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Att jag fick visa leg. när jag tidigare idag köpte en energidryck. :D
Skratta så tårarna rann, kassörskan skämdes som fan när hon titta på körkortet :banana

Påminner mig om en dag på jobbet häromsistens... Jag skämdes ganska rejält när jag leggade en tjej som ville köpa energidryck och hon visade sig vara född -83...:näsblod Saken var den att hon var utklädd och ansiktsmålad vilket gjorde det ganska svårt att avgöra hennes ålder, så jag skyller min fadäs på det:D

Hon tog det som en komplimang i alla fall:D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top