Vad fick dig att le idag?

Att jag fyller 35 år och har kört 23 mil till Mölle vid Höganäs och hem igen i 25 graders värme.

Att jag, i detta nu, ligger i bagaget på polarens 240:rofl kör som en fitta gör han dessutom:D

Edit: Precis efter att jag skrivit mitt inlägg tog han ett antal (jag vet inte hur många) extra varv i en rondell, fort utav bara helvete med däckskrik och släpp av och till:näsblod Kunde nästan stå på sidoväggen där bak i skuffen, hej vad det går:D

Last edited:

Jag tror att jag kanske lyckades ta någon bild på min fantastiska outfit inatt när jag kom hem, men...

Du var snygg för ett tag sedan (i samma tråd?).

Är det inte dags att inse att du är snygg alla dagar, det är bara vissa dagar då ögonen/spegeln tolkar det fel...

Haha :) Jo, kanske det. Men jag känner mig ju extra snygg när jag är alldeles fixad, jämfört med när jag bara är vardag.

Det är skillnad på vardagssnygg (som bilden) och festsnygg (som igår). Det är även skillnad på dagenefterfestsnyggnärvillsova15timmartillochinteallsåkatillskolan-snygg. Men det funkar det med.

Inte bara idag, men hela helgen har en hjulfoting fått mig att le. Har till och med gått och blivit förälskad.

Jag ler för att snart går jag av nattskiftet och senare idag flyger vi till Turkiet, sol, bad, värme, alkohol, slappe och god mat väntar i mängder:yoparty:banana:fyllisar:fyllisar:fyllisar:öl

Ler för att jag inte längre har ett jobb som tvingar mig utomhus!

I alla fall regniga dagar som denna.

Last edited:
Köpte fritös igår, ska få xboxen flashad ikväll, kompis fick jobb på Malta och på fredag är det fest. Igen.

Woop woop... :yoparty

Swing_web1.jpg

En person med sånhär.

Back