Vad fick dig att le idag?

Femkamp och Danko Jones på grönan. Därefter hem ståtligt åkandes i en Chevrolet 454 SS pick-up. Mullrade och ritade svarta streck så att man nästan blev tårögd. :)

Femkamp och Danko Jones på grönan. Därefter hem ståtligt åkandes i en Chevrolet 454 SS pick-up. Mullrade och ritade svarta streck så att man nästan blev tårögd. :)

Mulliga motorer.
Hela tio hästkrafter mer än 350motorn (om den är original).
En studie i vridmoment.

Taget! Idag skrev jag på!
Känns hur bra som helst!

Ett jobb som logistiker:D. Lite lagerstyrning, lite logistikutveckling etc.

Fan vad nice, grattis utav bara helvete!:banana Nu kan du bjuda mig på massor av öl:D

Var på Mc Collection med några kompisar och fick en suverän genomgång av alla hojar av en väldigt kunnig herre i personalen.
Toppbetyg.

Så jävla nöjd .Dom fyra sista golv till tak fönster sitter på plats .Och nu finns det inga fönster virke osv kvar i garaget som tar plats.
Så nu är det lite drevning sen en stor grogg som belöning :Bugar

När jag efter mycket provande idag på lelles tillslut hittade ett helt set med mc-kläder som passade, då log jag!
Sen efter jag kört hem (på släpkärra, inget kort än..) min käraste ägodel, då var jag glad! :D

När jag efter mycket provande idag på lelles tillslut hittade ett helt set med mc-kläder som passade, då log jag!
Sen efter jag kört hem (på släpkärra, inget kort än..) min käraste ägodel, då var jag glad! :D

Välkommen och grattis till inköpen, se nu till att det är sista gången hojen åker släpkärra!

Fast det är rätt skönt o dra hojen på släp till och från banorna ;)

Men grattis och lycka till.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard